Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Fun: Gisteravond naar Kloosterzande vertrokken om er alvast een gezellige avond van te maken. Spijt dat wij niet mee zijn gegaan naar het dorp, daar bleek het echte feest te zijn :P
Fun: Ineens iemand die roept hey dat is de auto van Melvin ! Bleek Arne ineens bij onze tent te zijn aanbeland. Gezellig wat mee staan buurten en wat gedronken en toen gingen ze slapen :p
Shit: Zelf ziek geworden, maagkrampen en draaierig enzo, dus omstreeks 07:00 maar weer richting huis gereden na een slapeloze nacht.

Gecondoleerd Dave, sterkte ermee.

Hap @Tommy: ieder zijn ding.

Fun: Breda was gezellig
Fun: kwam Vasco tegen in de kroeg:D

Vanmorgen om 7 uur overleden, op 58 jarige leeftijd. Na een triest zwaar leven. Op jonge leeftijd besmet geraakt door het polio virus toen er nog geen inenting voor bestond en hierdoor al vanaf jonge leeftijd invalide en arbeidsongeschikt. Ik was pas nog bij em langsgeweest en em meegenomen voor een rit in de Golf GTI. Een paar uur voor z'n dood vertelde ie m'n vader nog dat dat 1 van de mooiste dingen was die ie mee gemaakt had. Z'n hart en longen hebben het door de polio begeven. Ik ben er echt stuk van.

Gecondoleerd David!

Fun: Gisteravond naar Kloosterzande vertrokken om er alvast een gezellige avond van te maken. Spijt dat wij niet mee zijn gegaan naar het dorp, daar bleek het echte feest te zijn :P
Fun: Ineens iemand die roept hey dat is de auto van Melvin ! Bleek Arne ineens bij onze tent te zijn aanbeland. Gezellig wat mee staan buurten en wat gedronken en toen gingen ze slapen :p
Shit: Zelf ziek geworden, maagkrampen en draaierig enzo, dus omstreeks 07:00 maar weer richting huis gereden na een slapeloze nacht.

:D Dat was wel even mooi ja. Ik zag je idd niet meer zondag, je hebt iig weinig gemist met die kutbuien heel de tijd. Toeschouwers waren er ook amper, vage mensen die Zeeuws Vlamingen.

Achja volgende sprint doen we alles gewoon eventjes zoetjes over de avond van tevoren en dan gaan wij ook gewoon mee naar waar het wel gezellig is, en dan hopen dat we 's nachts niet ziek worden haha, maar had er al last van toen ik savonds van thuis uit vertrok :P

Fun: tot morgen. :+

//Zullen we ook meeten net als alle hardcore boois?????? :eek: +ralf+

Ghehe :D
Ik zal denk ik alleen maar vooraan staan. Ga foto's maken van de band/artiest, dus als je me wil opzoeken, daar ben ik. Heb een blauw overhemd aan en alu hoedje op :X dus schreeuw maar als je me ziet :P

Ghehe :D
Ik zal denk ik alleen maar vooraan staan. Ga foto's maken van de band/artiest, dus als je me wil opzoeken, daar ben ik. Heb een blauw overhemd aan en alu hoedje op :X dus schreeuw maar als je me ziet :P

Poep naar em gooien voldoet ook.

Fun: vorige week woensdag geslaagd voor motorrijbewijs.
Shit: een week moeten wachten op een afspraak(vanmorgen dus)
Shit: niet weten dat je oude rijbewijs mee moet nemen.
Shit: om een fucking rijbewijs aan te vragen in de gemeente waar je woont. je oude mee moeten nemen. niet dat ze ff een nummertje opzoeken in de computer.
Shit: nieuwe afspraak
Shit: dinsdag pas 1ste optie.
Ja meneer u kunt ook een spoed afspraak maken dan is er waarschijnlijk vanmiddag nog wel plaats.
Rukkers

Status
Not open for further replies.
Back