Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
hangt er van af.... als je vriend zigzaggend op snelheid door verkeer aan rijden was, en vluchtstrook heeft gepakt, is dat art 5... alleen een vluchtstrook pakken op normale snelheid, is geen inname rijbewijs.... gewoon laten voorkomen dan...

Ik heb volgens mij in dat opzicht ook geluk gehad met de betreffende agent. Ik meen eigenlijk altijd dat een wheely/danwel perongeluk altijd een invordering was..

Fun: zaterdag flink lopen knallen op Outdoor Stereo (lokaal feestje)
Fun: vandaag naar Frankrijk voor een weekje :)

feli...

shit: volle tank kost je tegenwoordig gewoon 95 euro :'(... (jah is lang geleden dat ik vol heb gegooid)

fun: 3 dagen (werken op) tomorrowland
shit: ritme compleet naar de klote
fun: s' nachts stageverslag in elkaar rammelen :P
fun: nog maar 1.5 week stage ^^

Fun: maandag een weekje naar Barcelona
Nog meer Fun: Over ongeveer 3 weken (28 augustus) one-way-ticket met de Thalys naar Parijs om daar 4 tot 5 maanden te studeren, wonen, genieten en uiteraard feesten als Erasmus student ;).

Fun: maandag een weekje naar Barcelona
Nog meer Fun: Over ongeveer 3 weken (28 augustus) one-way-ticket met de Thalys naar Parijs om daar 4 tot 5 maanden te studeren, wonen, genieten en uiteraard veel te feesten als Erasmus student ;).

Shit:
In de laatste seconden een maximaalbedrag op Ebay in willen tikken, uiteindelijk toch nog willen wijzigen, omdat het iets te hoog was, en de biedingen snel gingen de laatste secondes. Toen een tikfoutje gemaakt waardoor er 3000 nogwat stond, en dus niet kunnen bevestigen. Veiling voorbij, en een heel mooi setje velgen is uiteindelijk voor 261 Euro weggegaan. GVD!!!

Shit: Er duiken foto's van vannacht op waarvan ik denk wow :X
Fun: Goed naar me zin gehad en vanavond mag ik weer :p

Status
Not open for further replies.
Back