echt iedereen die ik spreekt na het karten... stond vooraan de grid.. (1e 3) laatst nog wat vrienden gesproken die met groepje van 13 mensen waren gaan karten... 8 daarvan stonden dus op de 1e 3 plekken.... vraag ik me af hoe dat werkt
ik zuig erin, wil te hard helemaal met een groepje..... wel dikke fun altijd :W
Ze wilde ons interviewen, wij net doen of we nog nooit van dat hele geenstijl/pownews gehoord hadden, wilt ze later weglopen, buldert een maatje van me ineens: "JE HALVE KONT STAAT OPEN!!!"
Wat een bangalijstje al niet met je kan doen.. was hier gister om de hoek.
Mja als je dan die Twitteraccount ziet/leest van d;r dan was het of een bangalijst of paar jaar later een loverboy.. stomme taaltje van die lui.. (mss een beetje kort door de bocht :+)
Ja natuurlijk... Me zusje kende dat meisje wel van gezicht volgens mij. Je zal als ouder maar een agent aan de deur krijgen met zo'n bericht. 13 jaar.. Brrrr
Wat een bangalijstje al niet met je kan doen.. was hier gister om de hoek.
Mja als je dan die Twitteraccount ziet/leest van d;r dan was het of een bangalijst of paar jaar later een loverboy.. stomme taaltje van die lui.. (mss een beetje kort door de bocht :+)
Ze wilde ons interviewen, wij net doen of we nog nooit van dat hele geenstijl/pownews gehoord hadden, wilt ze later weglopen, buldert een maatje van me ineens: "JE HALVE KONT STAAT OPEN!!!"
"weet je niet dat het zjo is" en "dit is echt een kk mongool didd" te mooi man
vraag me nog steeds af wat die gast zegt tegen haar, iets van; wat ben je dan, Syriër? of sharia?
Fun : Net boodschappen gedaan voor de eerste bbq dit jaar
Fun: Het gezicht van dat meisje achter de kassa toen we een hele berg vlees op die band gooide :+
Fun: Gaat weer een mooi avondje worden
Shit: Dit keer bij mij thuis dus word morgen flink opruimen 8P
Fun : Net boodschappen gedaan voor de eerste bbq dit jaar
Fun: Het gezicht van dat meisje achter de kassa toen we een hele berg vlees op die band gooide :+
Fun: Gaat weer een mooi avondje worden
Shit: Dit keer bij mij thuis dus word morgen flink opruimen 8P
Met zo'n 5x5 partytent (evt met 1 dichte kant) is het vaak ook prima te doen, lekker bij de bbq warm blijven en voor de rest wat drank tegen de kou en eten maar!