Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Maakt niet echt uit waar je naar luistert, want ze herhalen allemaal de top 20 met af en toe een classic erdoorheen. zit de laatste tijd heel de dag in de auto en kan me er echt aan ergeren en vooral dat slappe gelul op 538 met hun banale sexpraatjes altijd. Geef mij Decibel maar, volgens mij alleen te ontvangen in omgeving 020.

Evers komt me echt de strot uit. Het enige wat je hoort is "HAHAHAHA!!!!!". En ze draaien 100x per dag dezelfde platen.

En Veronica is helemaal gaar. Of er nou de top 1000 aller tijden is, de top 880 van de jaren 80 of weet ik veel wat, is altijd 't zelfde.

Doe mij maar 3fm! Gerard Ekdom :winner: Coen en Sander :W

Zit die op zaterdag in de ochtend? Zo ja, dan heb je helemaal gelijk. Timur en Ramon zijn daarentegen wel koningen.

Zij doet altijd 3voor12 van 22 uur tot 1 uur. Hoor haar vaak 's avonds in de auto, maar vind haar maar een saai wijf.

Rest van de mensen bij 3FM is over het algemeen fijn om naar te luisteren.

Haha wat een geniaal programma is dat :+ Altijd mooi hoe elke aflevering hetzelfde verloopt met eerst wat verhalen horen daarna onderzoek met die hitte camera's. Dan klopt er een bigfoot op een boom en gaan ze erachter aan en klaar :p

Ze hadden een radiografisch bestuurbare gans met een camera erin, die lieten ze op zo'n meer varen in 't donker, en zelf gingen ze in een kano met 1 of andere camouflage tent er op wat op een drijvende boomstam moest lijken 8P8P Uiteraard weer niks gevonden :+

Heerlijk :+

Fun: Vanavond beuken op Masters of Hardcore
Shit: Tot nu toe nog weinig zin , maar komt wel.
Shit : Morgen weer hele dag rot :+

VTEC.png

Status
Not open for further replies.
Back