bartj HousePaus 31 March 2012 #381 ErwinZ said: Ouwe forumalcoholist Click to expand... Daar gaan we weer :+ En het ergste is nog dat ik vanavond weer op een schuurfeest eindig
ErwinZ said: Ouwe forumalcoholist Click to expand... Daar gaan we weer :+ En het ergste is nog dat ik vanavond weer op een schuurfeest eindig
Lodewijk ok 31 March 2012 #383 fun: heb juist de hele scooterbende via marktplaats verkocht, allemaal in no-time geregeld
Dnstal Judas 31 March 2012 #384 bartj said: Daar gaan we weer :+ En het ergste is nog dat ik vanavond weer op een schuurfeest eindig Click to expand... geen teknixx dus vnv voor jou Bart? ;-)
bartj said: Daar gaan we weer :+ En het ergste is nog dat ik vanavond weer op een schuurfeest eindig Click to expand... geen teknixx dus vnv voor jou Bart? ;-)
bartj HousePaus 31 March 2012 #385 Nee de bob wil niet meer , ik had best zin om te gaan. Maar op de fiets naar Zundert gaat hem toch echt niet worden :+
Nee de bob wil niet meer , ik had best zin om te gaan. Maar op de fiets naar Zundert gaat hem toch echt niet worden :+
aad speed 7t sonic 2 April 2012 #386 ErwinZ said: :* Shit: Marktplaats volk }:O Click to expand... +1
Vassago Fuckin' Poser 2 April 2012 #388 Fun: Item verkocht en verzonden Shit: Ipv Ireland is het richting Iran :L
Laine Leren Lenie 2 April 2012 #389 Fun: melding dat k lang niks meer heb gepost Fun: leukeee vooruitzichten :+
ErwinZ GC Member 2 April 2012 #390 Fun: Kinderen van een collega die z'n auto hebben gewassen met een schuurspons
Vincent-Aerox Scooterloos 3 April 2012 #392 Fun: alleen op t werk Shit: nog maar 2 klanten geweest Fun: tentamen leren en betaald krijgen :W
bartj HousePaus 3 April 2012 #394 Je dag duurt van vrij lang kan ik je vertellen. Weet niet wat voor werk je doet, maar heb ik heb in een winkel gewerkt en dan gaat de dag echt langzaam voorbij.
Je dag duurt van vrij lang kan ik je vertellen. Weet niet wat voor werk je doet, maar heb ik heb in een winkel gewerkt en dan gaat de dag echt langzaam voorbij.
Tommy. *BA DUM TSS* 3 April 2012 #395 Indd, beter druk dan niets te doen. Af en toe een rookpauze in 't zonnetje met een kop koffie erbij. Prima, is 't zo 5 uur!
Indd, beter druk dan niets te doen. Af en toe een rookpauze in 't zonnetje met een kop koffie erbij. Prima, is 't zo 5 uur!
PvdH Well-Known Member 3 April 2012 #396 Tommy. said: Classic story:W Click to expand... Deed me aan deze denken: http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?t=6081 wat sommige mensen bezielt..
Tommy. said: Classic story:W Click to expand... Deed me aan deze denken: http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?t=6081 wat sommige mensen bezielt..
Arne Pia Maxiscooter FTW 4 April 2012 #399 Fun: initialen van collega, MHR Fun: Kon het niet uitleggen waarom ik dat dan wel zo grappig vond