This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Volgens mij stonden die ratten met een aanhangwagen. Ik ging natuurlijk volle bak in de ankers maar als jij iets van hun kan zien is het meestal te laat:+
Volgende x als ik het niet zeker weet rijd ik terug om te kijken. Maar ze waren hier gisteren erg fanatiek. Vanaf minimaal 15:00 tot 21:45 stond er iemand op dezelfde plek radar. Daar reed ik niet harder dan de toegestane snelheid. Echt zielig als ze je op zo een manier moeten pakken imo.

Dat is ook niet goed van mezelf, maar gewoon het hele laseren en controleren op snelheid met een radar is kansloos imo. Net na een bord dat je de bebouwde kom in rijd stonden ze achter de bosjes verscholen. Hoeveel mensen niet gewoon hun gas loslaten maar dan nog wel te hard langs die radar uitrollen. Dat is echt zielig vind ik, het is geen weg waar kinderen ofzo oversteken of fietsers.

Wel moet ik nog even zeggen dat ik in de bebouwde kom echt goed op mijn snelheid let. Zowel in als buiten een woonwijk. Niet om het goed te praten, maar voordat er weer word geroepen.

Was je zeker met een andere auto. Met die Civic kom je niet bij de 80 te hard buiten de bebouwde kom. Of was je aan het StreetReezzZzZen?

The Minister of Finance begs to differ with you. Ergens moeten de oplopende schulden van betaald worden :X

Ze staan te flitsen in bebouwde kom,
Jij kwam met 80 te hard aan en ging in de ankers omdat je ze zag.

Als je ze niet gezien had was je dus met 120 de bebouwde kom in gereden?
Ook al liet je gas los zat je nog steeds op 50+ en boven de 100 km per uur.

Nee ik reed buiten de bebouwde kom te hard, binnen de bebouwde kom en vooral in woonwijken zal je mij niet te hard zien rijden. Daar lopen mensen en zijn kinderen aan het spelen en ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik iemand aan rij doordat ik te snel zou rijden

Ik heb het achter de rug, nog wel steeds machtig verkouden en last van m'n keel.

Fun: gisteren weer lekker wezen karten.
Fun: kwalificeren als 3e en wegrijden bij de teams achter mij
Shit: uiteindelijk toch nog laatste eindigen door 1 extra wissel en mensen die de baan niet kennen en niet kunnen rijden

Status
Not open for further replies.