Fun: Gestopt met school, motivatie was ik helemaal kwijt dus beter maar mee ophouden
Fun: 5 dagen per week werken, meer verdienen, en meer ervaring opdoen + meer leren dan op die hele school.. Leraar wist niet eens dat je bij een Vespa Ciao kunt spelen met achterpoulies 8P
Shit: Dooie leraar die me het laatste uur wat ik les van hem heb nog moet gaan lopen fucken, kinderachtige vent dat hij is ! :L
Fun: Met andere leraar daarover praten, zeggen dat die kutleraar maar een kontenkruiper is en nog gelijk krijgen ook
Fun: Nu lang weekend t/m Maandag
fun: me neefje vanmiddag rijbewijs opgehaald.
shit: word ik gebeld door een kamaraad of ik met spoed even wil komen
tref ik dit aan.
http://www.regiosalland.nl/nieuws/13267/bestuurder-gewond-na-botsing-tegen-boom-bij-boerhaar.html
gevolg een gescheurde ruggenwerfel verder tot nu toe niets morgen vroeg moet hij geopereerd worden
wel weer een fun voor mij: vandaag te horen gekregen dat me werkgever me als wekplaats chef wil inzetten
Fun: Aangenomen op stage, planning regelen voor festivals van q-dance, id&t, Bass events, andre rieu, 24u van LM, olympische spelen en de oranjecamping.
Zin iiiiiinnn! :#
"Melv16 said:Shit: Dooie leraar die me het laatste uur wat ik les van hem heb nog moet gaan lopen fucken, kinderachtige vent dat hij is !
Welke jongen die net z'n rbw heeft rijdt overal rustig dan?