fun/shit topic #16

Status
Not open for further replies.
Fun: Whoeiii, contra-expertise uit laten voeren voor de leidingen door een ander bedrijf, GOEDGEKEURD! Moet alleen 1 stukje van 1,5m vervangen worden. Scheelt zomaar 50k:#

Krijgt nog wel een staartje denk ik. 1e keuring was gewoon niet volledig, en zonder duidelijk beeld van de "schade". Iemand anders naar laten kijken, die gelukkig zag dat dit niet zo kon.

Fun: Whoeiii, contra-expertise uit laten voeren voor de leidingen door een ander bedrijf, GOEDGEKEURD! Moet alleen 1 stukje van 1,5m vervangen worden. Scheelt zomaar 50k:#

Krijgt nog wel een staartje denk ik. 1e keuring was gewoon niet volledig, en zonder duidelijk beeld van de "schade". Iemand anders naar laten kijken, die gelukkig zag dat dit niet zo kon.
Is het je eigen bedrijf ofzo?

"Gelukkig" niet. Ben er wel in die zin bij betrokken, dat ik wel blij ben dat het geen maand meer gaat duren, daarnaast zijn 50k aan extra kosten en een maand extra sluiting, niet goed voor het bedrijf waar je werkt;)

Denk t ook niet nee:+. Wat doe jij dan eigenlijk, aangezien je altijd "geintresseerd" bent in de dingen die over mijn "werk" neerzet?

Fun: Werk in de fik
Shit: Hele kantoorpand meurt naar verbrand rubber. :P
Shit: Schijnt minimaal een paar keer per jaar te gebeuren. :7

105r42r.jpg

Links = fabriek, rechts = kantoorpand

Stond aardig blauw.

Shit : Beetje ziekjes
Shit : Dacht dat ik een renteloze aflossingsperiode had bij het afbetalen van mijn studieschuld, niet dus :(

Status
Not open for further replies.
Back