fun/shit topic #16

Status
Not open for further replies.
Shit: Privé nummer belt al voor de 5e keer in 24 uur, telkens net op de momenten dat ik niet op kan nemen
Shit: Waarom belt iemand uberhaupt met een privé nummer, zo kan ik ook nooit terugbellen:?

shit: mensen die niet weten dat ze prive bellen / te lui zijn om terug te zetten naar normaal

Maar het kan ook je bank ofzo zijn, bedrijven bellen vaak afgeschermd

shit: mensen die niet weten dat ze prive bellen / te lui zijn om terug te zetten naar normaal

Maar het kan ook je bank ofzo zijn, bedrijven bellen vaak afgeschermd
Dat is dus het probleem, heb een aantal bedrijven benaderd voor een stage, en ben inderdaad bang dat 1 daarvan nu mij probeert te bellen en straks denkt dat ik nooit bereikbaar ben:+

Op het werk, ik was in gesprek met een klant... Toen ik uit bed kwam zag ik de gemiste oproep... Op school tijdens de les... Tijdens het fitnessen, telefoon lag in een kluisje.
8P

Maargoed:+

Zelfs geen voicemail dan?

Zelf heb ik dat ook wel eens gehad, wekenlang gebeld maar nooit op kunnen nemen omdat ik niet bij de foon was. Bleek het uiteindelijk zo'n callcenter te zijn voor een vragenlijst 8P. Ga wat nuttigs doen dan mij wekenlang proberen te bereiken voor iets onzinnigs :+

Dat heb ik dus ook ooit gehad, 't eerste wat ze zei was: "Stoor ik U?'' Ik lag net zo lekker in m'n nest, dus ik met ja geantwoord.
Zij weer van, oh dan bel ik wel een andere keer terug.
Nooit meer iets gehoord.

shit: afstudeervoorstel was niet voldoende
shit: was wel een onderwerp waar de opdrachtgever belang bij had
fun: nu maar eenvoudig zelf wat bedenken zodat school blij is, en waar de opdrachtgever minder aan heeft ;o

Shit: En ja hoor... Dit keer opgenomen:D:D Was dus gewoon Hi met een of andere klote aanbieding waar je niks aan hebt;(

fun: aangehouden op de snor tomos met 56kmh op de laser, ik kreeg een prettige dag gewenst en heb geen bekeuring en ik heb mn rijbewijs nog:D.

shit: nogsteeds geen werk.

Status
Not open for further replies.
Back