fun/shit topic #16

Status
Not open for further replies.
Hmm zie het op wiki idd ook.

Mja ligt er idd ook maar net aan waar je werkt, een beetje transport bedrijf met een groot aantal chauffeurs zou dat nooit uit kunnen.

Geloof ´t KIWA. 1x in de 15 jaar een grondige inspectie (tanks, leidingen, vloeistofdichte vloer en alles wat erbij komt kijken). Nu zijn wij 't lul dus:X

Ander tankstation al een tank afgekeurd, gaat lekker dus...

hier ieder jaar.. (luchthaven)

Ligt er maar net aan waar je werkt he. Kreeg bij mijn vorige werk 150% voor elk uurtje buiten de contractuele uren. Op maandag/vrijdag dus, op zaterdag ook gewoon 150.

Apart, want dan wil iedereen graag een klein contract. Overwerk heeft meestal pas een toelage zodra je buiten de tijd van een werkweek komt, anders heet het gewoon meerwerk en is het +0%.

Fun: Vandaag 4 heats gekart
Fun: Ruim 1,5 seconde sneller dan de tweede van de dag:)
Fun: Zo weer even centen verdienen om vanavond in de kroeg weer uit te geven.

EDIT:
Shit: Nu ik er over na denk, die centen die ik straks ga verdienen heb ik vanmiddag dus eigenlijk al uitgegeven;(

EDIT:
Shit: Nu ik er over na denk, die centen die ik straks ga verdienen heb ik vanmiddag dus eigenlijk al uitgegeven;(

waar kart je ergens?

EDIT:

4 heats valt nog bij, bij ons (ik werk op een kartbaan) was er laatst een groep Duitsers die over de hele middag 16 heats hebben gekart 8P

Apart, want dan wil iedereen graag een klein contract. Overwerk heeft meestal pas een toelage zodra je buiten de tijd van een werkweek komt, anders heet het gewoon meerwerk en is het +0%.

Was een 0 uren contract notabene, maar elk uurtje wat na de normale sluitingstijd was, telde als overuren a 150%. Maargoed dat was een klein bedrijf met veel geld, volgens mij is het bij de meesten inderdaad alleen in het weekend óf bij meer dan 40uur oid. En weekend.

Ik doe vanuit het werk mee aan een kartcompetitie tussen verschillende bedrijven. Ook leuk om onderling met collega's te oefenen maar ik vind het wel jammer dat er bedrijven zijn die hele goede/snelle karters in hun team opnemen terwijl ze niks met het bedrijf te maken hebben.

Klopt, d'r naam is wel hetzelfde maar ze is denk ik 15-17 i.p.v. 19 zoals op dat fake profiel vermeld. Meisje staat wel een beetje bekend als sletje, of zo ziet ze er in ieder geval wel uit en wil altijd aandacht etc. Ben wel benieuwd wie er achter dat profiel zit (uiteraard de jongen die zelf heeft gefilmd, maarja).
Wel vreemd, als ik weer naast haar op de bus sta te wachten..

Status
Not open for further replies.
Back