fun/shit topic #16

Status
Not open for further replies.
Als je het zo graag wilt hebben zorg dan dat je thuis bent...

Zou volgens mij wel een keer goed voor je zijn, je komt altijd zo gestresst over.

Ik ben thuis, lig enkel op mijn nest omdat ik 's nachts werk.

Telefoon ligt naast me en bij het 1e geluidje ben ik wakker en sta ik binnen 10sec bij de voordeur.

Stel je ook eens voor dat je iets extra's zou doen tijdens je werk :L

Dus omdat ze voor jou niets extra's willen doen zijn het automatisch beroerde gemakzuchtige bezorgers? Dat soort dingen werken twee kanten op natuurlijk. Blijkbaar heeft de bezorger bij jou goed gegokt. Haal je kop eens uit dat aquarium, zuurstofgebrek leidt tot tunnel visie.

UPS of DHL bezorgers bellen wel altijd netjes het telefoonnummer op de pakket, of droppen het ergens in de buurt bij een winkel. Maar daar betaal je gewoon voor...

Vind het wel leuk dat iedereen der altijd zo heeeerlijk op in gaat :W

UPS of DHL bezorgers bellen wel altijd netjes het telefoonnummer op de pakket, of droppen het ergens in de buurt bij een winkel. Maar daar betaal je gewoon voor...

TNT ook nooit problemen mee en bellen ook altijd, of idd dat je het na 5 uur op kunt halen bij het postkantoor in je winkelcentrum.

Dit is Selekt Vracht en altijd gezeur, andere keer waren ze zelfs 3x langs geweest.

Moet wel toegeven dat Selekt Vracht echt ZUIGT. Die weigeren ook echt spullen bij de buren af te geven. Hier legt de bezorger altijd alles in de carport, ideaal :D

fun: morgen dagje foto's maken in lelystad midland circuit
shit: kwart over 7 morgen weg
shit vnaaf dan maar niet stappen
fun: heerlijk weertje

Status
Not open for further replies.
Back