fun/shit topic #16

Status
Not open for further replies.
Wijf zat bij mij alleen maar aan mijn kop te zeuren :D

Rijd je 48 rij je niet hard genoeg, rij je 55 vraagt ze of je haast heb 8P

Fun: Kwam der net hier in de straat tegemoet rijden en heeft nog steeds de zelfde chagrijnige rotkop :#

Last edited:
Shit: Word zometeen geopereerd aan mijn hand, niet zo een zin in :o
Fun: Dat hij er waarschijnlijk wel beter op word althans dat is de bedoeling lijkt me :p

Tnkx , ja was niet zo slimme actie. Ergste was nog dat ik wel kaartje had maar die had mijn broertje bij. En bij ingang accepteerden ze 200 euro niet eens :o Wou toch graag na binnen dus was ik idd over een hek geklommen en er in blijven hangen.

Uiteindelijk vandaag 6 uur in ziekenhuis geweest en nog geen eens geopereerd. Heb hele dag in een bedje gelegen op de dag afdeling met zo een dom groen hemdje aan.

Na lange tijd daar gelegen te hebben werd ik verplaatst naar de operatie kamer en op een operatie tafel gelegd.

Arts eindelijk ter plaatsen blijkt dat de wond te onrustig voor operatie, en komt dus tot de conclusie dat ik eerst therapie en spalk krijg en op een latere datum geopereerd word. Nou mooi al die tijd voor niks daar gezeten. Zeggen ze we zetten je hier even in een hoekje en halen ze je zo weer op voor na dag opvang te gaan.

Komen opeens even later 2 personen aan die zich voorstelden als anesthesist die
mij kwamen vertellen dat ze infuus kwamen aanleggen voor mij onder narcose te brengen. Ik zeg hallo die operatie gaat niet eens meer door. Hun wisten dat dus niet eens en wouden mij dus verdoven. Zegt die gast opeens jonge man blijf rustig liggen alles komt goed. Doet hij de hekjes aan zijkant van mijn bed nog omhoog. Volgens mij dacht die gek dat ik angst gekregen had en de benen wou nemen ofzo :p

Erna is dus een spalk gemaakt steek nu dus permanent mijn middelvinger op 8P

2ytr1j6.png

Ook paar weken in een spalk gezeten. Pees doorgesneden en zenuw kapot. Zit nu redelijk aan elkaar, iets te goed zelfs. Pees zit namelijk vast aan mij huid gegroeid....Dus die word binnenkort losgemaakt. Mooi klote kan mij topje van mij duim dus niet bewegen :(

Dat is een beste middelvinger :D

Shit: Van die gemakzuchtige bezorgers die te beroerd zijn om even nummer op de deur te bellen. Kan verdomme dus nog een dag wachten terwijl ik dacht hem gister binnen te hebben :(

Ook paar weken in een spalk gezeten. Pees doorgesneden en zenuw kapot. Zit nu redelijk aan elkaar, iets te goed zelfs. Pees zit namelijk vast aan mij huid gegroeid....Dus die word binnenkort losgemaakt. Mooi klote kan mij topje van mij duim dus niet bewegen :(

dnk978.jpg

dmw9rr.png

Beter toch, weer nieuwe wagen +ralf+

Wou net zeggen, volgens mij heb je bij lease de volgende dag gewoon weer een andere op de oprit staan. Als ze nou je auto jatten waar je een paar jaar voor heb moeten sparen was het veel erger geweest.

Shit: En voor de 2e keer zijn ze te beroerd om te bellen of bij de buren te droppen en kan ik verdomme mijn eigen pakje bij het depot gaan halen :(

Beter toch, weer nieuwe wagen +ralf+

MIS:+

Heeft nu een kale C30 als tijdelijke auto. Enige wat ze nieuw hebben/krijgen zijn Ibiza SC's(stationh0kken) ook met alleen een stuur als optie.

Ding was echt strak, vol met optie's en seat sportbumpers e.d. dikke velgen.

dit dus, alleen in t zwart en diesel:

[ir]http://www.motorward.com/wp-content/images/2010/06/seat-ibiza-sport-4.jpg[/ir]

Goed zn leasecontract laten lezen, of je heb keuze uit een pool auto of je mag een nieuwe bestellen, daar betaal je ook bijtelling voor!

Status
Not open for further replies.
Back