Fun/Shit Topic #14

Status
Not open for further replies.
Fun: Onweer vannacht.
Shit: Sloeg een keer denk 10 meter voor mij in op de weg, plus paar keer in de bomen. Hing ook precies boven mij toen.
Shit: 3 voor Doetinchem in Aalten lossen, kom je in Doetinchem zie je de 3 voor Aalten opeens liggen...ffffuuuu. Kost je weer een uur.
Shit: Tankauto bij Zwolle noord vond het leuk om hem op zijn spiegel te parkeren midden op de snelweg :P

Fun: BBQ in vakantiehuis in Zeeland
Shit: Vuilniszak vergeten in container te doen
Fun: Tante die na een week binnenkomt
Shit: Stank uit de prullenbak
Fun: Lucht was niet om uit te houden :D

volgende keer niet vergeten :#

d'r praat er ook maar 1 over scooters op de vorige pagina..

fun: RollerCoaster Tycoon 1+2+alle uitbreidingen gekocht
fun: jeugdsentiment
shit: erger me soms aan m'n chick als we rct samen doen (:+), te lange rijen, stomme zelfgebouwde achtbanen en domme voetpadconstructies enz

En dan zat je uren te bouwen op je super mega gave ubercoole achtbaan, en dan vonden ze hem allemaal te gevaarlijk en sprongen ze alleen tegen het poortje aan en liepen ze terug, al die moeite voor niks:(

Fun: Zo maar eens richting het buitenzwembad, lekker chillen:P

Oei, flink wat uurtjes aan besteed vroeger idd. :#

Fun: Genieten van de paar laatste vrije dagen voordat ik op mn nieuwe werk begin.
Fun: In de zomer wel alweer 3 weken vrij
Fun: In Sept. 2 weken naar Frankrijk :7

Fun: bedrijfskleding besteld
Shit: overhemden zitten als een vuilniszak, KAKzooi...
Fun: Haal bij de WE wel eigen overhemden en laat die wel bedrukken, mooi niet dat ik in die teringzooi ga lopen...
Fun: Toch nog maar af en toe @ tankstation te vinden dus hoef er bijna niet in te lopen
Shit: Nog tot 5 uur op kantoor, denk dat ik maar eerder wegga en de bedrijfskleding ga afleveren, kijken hoe ze reageren als ze het gaan passen:D!!!

Status
Not open for further replies.
Back