Fun/Shit Topic #14

Status
Not open for further replies.
Vaak is bedrijfskleding van die niet getailleerde zooi idd :P bij PTT, TPG, TNT is het altijd wel relaxed spul, ben benieuwd wat de naamsverandering naar PostNL nu weer gaat brengen, toen het TNT werd kwam er een hele catwalk show enz

Vaak is bedrijfskleding van die niet getailleerde zooi idd :P bij PTT, TPG, TNT is het altijd wel relaxed spul, ben benieuwd wat de naamsverandering naar PostNL nu weer gaat brengen, toen het TNT werd kwam er een hele catwalk show enz

Dat was bij mij anders ook lengte - 5cm hoor. :D

Tuurlijk, laat t eers wel zien hoe de pasvorm is zonder aanpassingen:+ Dan komen ze vanzelf over de brug:P

Fun: 8gb sd kaartje doet het weer, was een hoekje vanaf gebroken, stukje erop geplakt et voila :)
Shit: Sopcast doet het niet

FUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN: 14e zaterdag naar LYON voor It's showtime gala... badr staat weer in de ring :W
Shit: nog 3 nachtjes door komen.

Ik had die ook eerst voor mij sonic te pakken, grapje koste mij iets van 260 euro ofzo.:mad:

Zolang ik geen opdracht gegeven heb om de auto eruit te halen zal ik niks betalen. Had tijdje terug nog rekeningoverzicht waarin stond dat hij in de oldtimerverzekering zat.

Shit: Volk was vandaag weer niet echt te bereiken.

owja
shit: het voelt als thuis hierzo ( goed )
nu weer aan het denken WTF ben ik allemaal aan het doen daarzo op aruba :D
fun: toch weer lekker terug naar aruba over 1,5 week :D is hier KOUD! :P

Fun: Laptopje gekocht
Fun: Heb ik wat te doen in die slaapverwekkende lessen
Fun: Nog 4 uurtjes morgen en dan weer weekend, heerlijk!

EDIT:
Fun: Postcodeloterij Dagprijs is hier gevallen:D
Shit: kansspelbelasting;(

Last edited:
Dus je moet geld inleveren of wat??:p

Shit: hoornvlies beschadigingetje op gelopen door waarschijnlijk te ruw uit doen van me lens :(

Shit: wazig zien met 1 oog is niet relax!

Fun: vader 60 geworden, vanavond feestje

Status
Not open for further replies.
Back