Fun/Shit Topic #14

Status
Not open for further replies.
Shit: Laptop lichtelijk overleden.
Shit: Nu dus telkens @ telefoon.
Shit: Dus batterij is snel leeg.
Shit: Nog steeds last van m'n rug.
Fun: Wel iets minder dan eerst.
Fun: Gisteravond naar cafe geweest.
Fun: Had helemaal geen last van m'n rug.
Shit: Was een techno avond.
Shit: Is dus duidelijk niet mijn soort muziek.

Shit: Ajax
Shit: Dat het gister erg was wist ik al, maar dit:+
Fun: Ligt er opeens een string op mijn bureau toen ik wakker werd
Shit: Komen foto's op hyves waar ik totaal geen weet van heb
Fun: Voor het eerst weer op je telefoon kijken en 2 smsjes hebben van iemand die je gister blijkbaar hebt gezoend
Shit: Morgen weer school
Fun: Dinsdag en woesdag alweer vrij:+

Ik kan dat soort verhalen nooit geloven eerlijk gezegd. Ik heb vroeger ook flink wat drank getankt tijdens het uitgaan, en ik heb nooit een moment gehad dat ik niet wist wat ik deed of wat er die nacht gebeurde terwijl er ook een eurotje of 50 doorheen ging...

Ligt et aan mij of...? :p

fun: Kut jeugd heb je gehad xD
fun: troep op mp
shit: moe
shit: examen over 1w
Fun: tot nu toe niet geleerd
shit: betekend deze week wel bikkelen

Ik kan dat soort verhalen nooit geloven eerlijk gezegd. Ik heb vroeger ook flink wat drank getankt tijdens het uitgaan, en ik heb nooit een moment gehad dat ik niet wist wat ik deed of wat er die nacht gebeurde terwijl er ook een eurotje of 50 doorheen ging...

De mensen die nooit iets vergeten willen het inderdaad niet geloven, dat hoor ik wel vaker.
Maar na een avond stevig drinken ben ik gewoon (bijna) alles kwijt. Laatste tijd wat rustiger aan gedaan kwa hoeveelheden, maar gisteren was weer raak:X

Owja:
Shit: Een maat heeft ook nog een gat in z'n hoofd, was ik ook vergeten;(

+1 maar dit gesprek hebben we al eens gehad...

Ik kan dat soort verhalen nooit geloven eerlijk gezegd. Ik heb vroeger ook flink wat drank getankt tijdens het uitgaan, en ik heb nooit een moment gehad dat ik niet wist wat ik deed of wat er die nacht gebeurde terwijl er ook een eurotje of 50 doorheen ging... Ligt et aan mij of...? :p

Vroegah? Toen bier nog goedkoop was ofzo?

Als ik voor 5 man drinken haal en 50eu bij me heb, kan ik nog naar huis rijden denk:+

Hele avonden ben ik niet kwijt geweest, maar delen zijn wel vaag hoor.. Vooral bij cocktails/shotjes:+

Als ik voor 5 man drinken haal en 50eu bij me heb, kan ik nog naar huis rijden denk:+

Hele avonden ben ik niet kwijt geweest, maar delen zijn wel vaag hoor.. Vooral bij cocktails/shotjes:+

Mag toch hopen dat je maten ook voor Jou wat halen :+

Ligt echt aan jou, ben afgelopen vrijdag nog op de Spoedeisende hulp in het ziekenhuis beland. Dat weet ik nog maar dat ik door een raam was gestruikeld kon ik me totaal niet meer herinneren. Gelukkig hebben me maten me naar het ziekenhuis geholpen. Was niet meer in staat normaal te lopen.

Ligt er bij mij wel aan wat ik drink.
Drink ik BV hele avond whiskey cola en desperado hoor ik wel vaker dingen terug waarvan ik denk, moest dat nou :P
En als ik hele avond bier drink vaak niet :S

Ik ben ook wel eens hele delen van een avond kwijt geraakt.. zag de volgende dag dat ik met jan en alleman op de foto was gegaan @ m'n telefoon. Volgende dag wist ik dat ik dus ergens was gaan zitten.. daarna is het een zwart gat tot we naar de auto liepen, vervolgens weer ff en dan weet ik nog dat ik de trap thuis op liep :P

Fun: Belastingteruggave staat al op mn rekening :W
Fun: Direct maar een nieuwe laptop gekocht, kan dat 5 jaar oude ding dat ik nu heb eindelijk de deur uit :p
Fun: Van de week kijken voor een nieuwe camera
Fun: Rest van het geld weg zetten voor mn stage naar Kaapstad :)

Shit: zat gister in R'dam en reed precies naar huis toen al die bussen met supporters weggingen
Fun: je kon goed zien welke supporters in welke bus zaten:P

Shit: Komt mijn vader net binnen zeilen, heb je de katten buiten...''huh neuj?''. Heb ik dus de deur niet goed dicht gedaan dus ik naar buiten...pak der 1 op, haalt die even mijn hele arm open :rolleyes:

Shit: Komen steeds meer stukken boven water van zaterdag:+
Fun: Mooi als iedereen delen vergeten is en zo samen nog de verloren 'puzzelstukjes' aan elkaar kan zetten
Shit: Vrouwen die over zaterdag beginnen, heb geen idee wat ik allemaal tegen ze gezegd heb:L
Fun: Morgen en overmorgen vrij:7

Status
Not open for further replies.
Back