Ik volg zelf een BBL opleiding via een Friesche supermarkt organisatie 30 uur per week en maandag naar school ben nu chef van de Agf(groente) en hoop me zelf op te werken tot bedrijfsleider..
IK denk dat jij Cbl gaat volgen aangezien je het via sperwer doet dat is dus puur gericht op de supermarkt en leer je veel meer. ik doe Bbl en dat is meer algemeen je leert van de praktijk niet van de theorie.ga ik ook mee beginne in september via de Sperwer groep.. ben erg benieuwd wat ik allemaal te leren krijg op zo'n dagje school
Op dit forum valt het qua opleidingsnivo volgens mij ook wel mee hoor. Genoeg die MBO/HBO/Uni doen.
Besides, als ik mijn Universitaire opleiding zou afronden, dan zou ik nog geen bakken met geld gaan verdienen. Gewoon iets waar ik voor gekozen heb omdat ik het leuk vind, maar rijk ga ik er denk ik niet mee worden. Of ik moet toch weer voor bedrijfsleven kiezen / aan een Uni verbonden raken.
Wat mij opvalt, is dat een hoop mensen hier relatief laaggeschoold zijn. Of lees ik dit nou verekeerd? Er zijn dan een paar uitzonderingen. Maar ik bedoel, als ik het goed begrijp dan hebben de meeste hier ongeschoold werk of een MBO diploma?
Ikzelf kan dit namelijk niet bevatten. Ik wil sowieso een goede opleiding. Dan zit je in de toekomst ten alle tijden gebakken. MBO'ers zijn er in overvloed. Dan moet je gaan vechten om een baantje, of er komt een HBO'er tussendoor.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik zou lekker doorleren nu het nog kan. Ik ben zelf van plan tot mijn 26'ste oid door te leren
Ik MOET later een vrijstaand huis met tuin aan het water hebben. Net iets buiten een stad het liefst. Dat wordt hard werken
Een hoge opleiding is geen garantie voor een goed betaalde baan, maar het vergroot de kansen erop aanzienlijk. Daar valt weinig over te discussiëren lijkt me.