This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fulltime werken, wat voor werk doe jij?

Ik volg zelf een BBL opleiding via een Friesche supermarkt organisatie 30 uur per week en maandag naar school ben nu chef van de Agf(groente) en hoop me zelf op te werken tot bedrijfsleider..

ga ik ook mee beginne in september via de Sperwer groep.. ben erg benieuwd wat ik allemaal te leren krijg op zo'n dagje school

ga ik ook mee beginne in september via de Sperwer groep.. ben erg benieuwd wat ik allemaal te leren krijg op zo'n dagje school
IK denk dat jij Cbl gaat volgen aangezien je het via sperwer doet dat is dus puur gericht op de supermarkt en leer je veel meer. ik doe Bbl en dat is meer algemeen je leert van de praktijk niet van de theorie.

Jazeker, alleen gezien de gemiddelde leeftijd van dit forum zijn die dus nog niet klaar. Dat is mn punt. Diegene die hier nu reageren zijn dus al klaar en hebben daarom niet zo'n HBO of Uni afgemaakt. Enkel een paar vd oude garde, zoals Bart bv.

ik werk als bedrijfautotechnicus bbl'er bij autoster mercedes-benz dealer. vast kontract zit er nu al 1.5jaar wel goed naar mn zin, toch wil ik door leren om praktijk leraar motorvoertuigen te worden.

Vrachtwagenchauffeur.
Nu nog binnenland, binnenkort buitenland.
Heb nu nog geen vaste auto ,dus dan ga ik geen buitenland rijden

alsof een diploma garantie voor suc6 is 8P of je moet als ideaal beeld voor je hebben, wonen in een krappe eengezinswoning in een vinexwijk met een lease pug 207 en van 9 tot 17 werken.

Op school leer je alleen feiten, zaken doen leer je op the streetsz G

Last edited:
Hmmm. Dan neem ik de 207 wel.

Mooi appartement later en ik ben tevreden hoor (tuinen verafschuw ik).

Maar mensen die een hoge opleiding gedaan hebben willen later ook niet ''onder hun niveau'' werken. Een dik betaalde baan staat echt niet om ieder hoekje hoor.

Ik MOET later een vrijstaand huis met tuin aan het water hebben. Net iets buiten een stad het liefst. Dat wordt hard werken

Een hoge opleiding is geen garantie voor een goed betaalde baan, maar het vergroot de kansen erop aanzienlijk. Daar valt weinig over te discussiëren lijkt me.

Laten we anders gewoon ff kappen met die discussie wat nou belangrijker is.... ALLES is gewoon erg belangrijk, wat belangrijker is hangt af van de branche, functie, etc. Kun je dus niet zomaar ff derin knallen als 'feit' hier.

Werk alweer 3 jaartjes bij De Uithof als snowboardleraar en sinds kort Supervisor sneeuwbaan geworden. Erg relaxed moet ik zeggen. Veel variatie en leuke sfeer!

Dan moet je heeeeeeeeeeeeeeel hard werken....

Ik heb geen slecht salaris. mijn vriendin ook niet super slecht. maar ik moet het doen met een hoek woning....

wil je vrijstaand kunnen betalen zou ik nog even een tijdje naar school gaan. of voor jezelf beginnen en heel veel geld daarmee verdienen....

Loop nu fulltime stage bij een digital media design bureau als vormgever (www.nuformer.nl)
heb het echt super naar mijn zin. Volgend jaar moet ik nog een half jaar stage lopen, en dan een halfjaar afstuderen. En dan heb ik mijn MBO diploma op het Grafisch Lyceum Rotterdam.
De kans is groot dat ik na mijn studie bij NuFormer een baan krijg aangeboden.

Salaris zit rond de 1300 euro als beginnend vormgever.

ik ga 3 september ook beginnen met fulltime werken
STR( schadetechniekrotterdam) ligt naast BMW breeman rotterdam(naast snelweg)
heb hiervoor 14 weken stage gelopen(dinsdag+woensdag) bevalt prima

ben benieuwd of t wat word met fulltime

Dat is bij de Brienenoord toch? De broer van mn broertje zn vriendin (heb je hem nog ), en in principe mn zwager dus. Die werkt daar ook als monteur.