Fulltime werken, wat voor werk doe jij?

Hey lache man :D

Wat is de reden dat je weg bent gegaan?
Boven in de nacht dienst is het iig erg relax.

Blablablabla

Naja, ik had er een jaar gewerkt en moest dan onder contract van schuitema zelf. Niet onder Cappac. En aangezien ik 2 maanden later BBL ging doen (4 dagen werken, 1 dag school). Heb ik ze maar gedag gezegd. Vandaar.. Opzich wel relaxt werk, beetje rondkarren enz. Vooral in de bulk indertijd met de 6-pack cola enzo. Toen liep ik flink veel collies terwijl ik niet eens hard doorliep.

Morgen weer beginnen met full time werken, dit x bij Jelle Talsma te Leeuwarden

Dealer van Alfa Romeo, Lancia en Fiat:)

ik werk al weer 4 jaar full-time (werk/leer traject, dus 1 dag in de week naar school), ben begonnen als opperman, ben nu inmiddels straatmaker, en ga nu doorleren voor uitvoerder, moet wel even wachten tot ik weer uit de ziektenwet ben door mijn verbrijzelde knie, heb nn gewoon lang vakantie:P

ik verdien nu met een 38 urige werkweek (waarvan 8 op school) 1198,- netto en ik ben 20 jaar

Ik dan ook maar eentje...

Naja, ik had er een jaar gewerkt en moest dan onder contract van schuitema zelf. Niet onder Cappac. En aangezien ik 2 maanden later BBL ging doen (4 dagen werken, 1 dag school). Heb ik ze maar gedag gezegd. Vandaar.. Opzich wel relaxt werk, beetje rondkarren enz. Vooral in de bulk indertijd met de 6-pack cola enzo. Toen liep ik flink veel collies terwijl ik niet eens hard doorliep.

Colli (enkelvoud is collo)

Geef mij die kratjes maar weer terug als je wat restanten hebt van flessen fris kan je het niet eens meer fatsoenlijk opstapelen.

Ben net klaar met me wtb opleiding niveau 4 werk nu bij machine fabriek beetje machines bouwen voor voedselindustrie Croissants pizza koekjes enz enz

Verdien nu 1550 bruto ben 19 jaar ..

brienenoord idd

zou wel kunnen, ik ken geen 1 mens die in bmw bedrijf werkt;)

ik ken alleen mensen vn autoschade bedrijf:+

Geef mij die kratjes maar weer terug als je wat restanten hebt van flessen fris kan je het niet eens meer fatsoenlijk opstapelen.

Moet je ook anders stapelen natuurlijk. Maar de colli gaan wel flink omhoog dan. Terwijl anderen zich uit de naad werken om hun colli te halen.

Werk nu ondertussen alweer bijna een half jaar bij Vos Distri Logistics als vrachtwagenchauffeur. Voornamelijk zeecontainers (45ft's) afhalen/wegbrengen in rotterdam/antwerpen/hamburg, en dan beetje binnenland + benelux crossen. Verdient flink,maar moet er wel hard voor werken. :D Draai gemiddeld zo'n 70/75uur in de week, ligt eraan hoe het verkeer, laad/losadressen meewerkt ;) Wel vrijwel iedere avond lekker in eigen bedje pitten btw!

30 juli een afspraak om te kijken of ik geschikt ben als studentchauffeur :p
Begin pas in februari weer met mn opleiding, dus leek me dit tot die tijd wel leuk om te doen..

Vorige week sillicitatieformulier ingevuld, en werd direct dezelfde dag nog gebeld.. Moet daar op het hoofdkantoor verschijnen, en moet dan zelfstandig een vooraf geplande route rijden (zonder navigatie) in een nieuwe Audi A8 :)

Kijken of het wat is.. Moet voor die afspraak naar Amsterdam. Nu is dat voor een keer niet zo erg (aangezien ze ook standplaatsen hebben in Groningen en Drenthe) maar als ik elke keer voor een opdracht eerst richting A'dam, of nog verder moet met het openbaar vervoer kunnen ze het vergeten..

30 juli een afspraak om te kijken of ik geschikt ben als studentchauffeur :p
Begin pas in februari weer met mn opleiding, dus leek me dit tot die tijd wel leuk om te doen..

Vorige week sillicitatieformulier ingevuld, en werd direct dezelfde dag nog gebeld.. Moet daar op het hoofdkantoor verschijnen, en moet dan zelfstandig een vooraf geplande route rijden (zonder navigatie) in een nieuwe Audi A8 :)

Kijken of het wat is.. Moet voor die afspraak naar Amsterdam. Nu is dat voor een keer niet zo erg (aangezien ze ook standplaatsen hebben in Groningen en Drenthe) maar als ik elke keer voor een opdracht eerst richting A'dam, of nog verder moet met het openbaar vervoer kunnen ze het vergeten..

Toevallig AB AZ ?

Ga als alles mee zit volgende week beginnen bij me nieuwe werk..
Beetje laden en lossen van vrachtwagen met de heftruck 8)

Is tevens ook voor mijn opleiding (BBL) die vanaf september ga volgen..
Word het eindelijk is wat beter verdienen dan die k*t bijbaantjes salarissen :W

Dan moet je heeeeeeeeeeeeeeel hard werken....

Ik heb geen slecht salaris. mijn vriendin ook niet super slecht. maar ik moet het doen met een hoek woning....

wil je vrijstaand kunnen betalen zou ik nog even een tijdje naar school gaan. of voor jezelf beginnen en heel veel geld daarmee verdienen....

Het maakt niet uit hoe hard je werkt... je krijgt toch het zelfde salaris :P
Hij zegt toch ook buiten de stad :D

Hier in bodegraven bv... kun je niet eens een huis kopen als je alleen bent.
Echt mega duur.
Zelfs een klein hokkie kost een vermogen.

Maar als je dan kijkt naar aarlanderveen ( of hoe je dat ook schrijft ) , wat niet eens ver weg is van bodegraven... heb je echt een mooi huis voor bekant de helft van het geld.

En zo zijn er wel meer dorpjes waar de huizen lekker cheap zijn :)

Back