Fotografie contests

Wie heeft de beste foto gemaakt passend bij het thema?

  • Wallie-sr

    Votes: 9 11.4%
  • Maarten

    Votes: 6 7.6%
  • Erik

    Votes: 7 8.9%
  • Vasago

    Votes: 13 16.5%
  • Youri Zoon

    Votes: 16 20.3%
  • Laurens

    Votes: 2 2.5%
  • Siroj

    Votes: 21 26.6%
  • Cunoh

    Votes: 5 6.3%

  • Total voters
    79
  • Poll closed .

Fox_gek

Pilsje erbij?
Deze contest is nu beëindigd en de winnaar is Siroj, hij heeft al het volgende thema gekozen: 'energie'

Dit is dus de eerste fotocontest. Deadline was eigenlijk 28-10, Björn wilde nog een foto maken en wij van SF zijn flexibel, maar hij heeft het af laten weten. Het thema was 'je favoriete plek'. Kies 1 van de foto's en optioneel kun je een reden erbij geven. Deze poll wordt na 7 dagen gesloten, dat is 5-11.

Wallie-sr.jpg

Wallie-sr

Maarten.jpg

Maarten

Erik.jpg

Erik

Vasago.jpg

Vasago

Youri%20Zoon.jpg

Youri Zoon

Laurens.jpg

Laurens

Siroj.jpg

Siroj

Cunoh.jpg

Cunoh
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

wil niet als een whiny bitch overkomen.. maar volgende keer geen foto's meer uit het archief van mensen..
Je hebt imho een bepaalde periode voor de foto en dat is de wedstrijd :7

nja ik vind stem ook voor joris denk ik :)
 
wil niet als een whiny bitch overkomen.. maar volgende keer geen foto's meer uit het archief van mensen..
Je hebt imho een bepaalde periode voor de foto en dat is de wedstrijd :7

nja ik vind stem ook voor joris denk ik :)

Ik dacht eigenlijk al dat we het daar over eens waren ;) De opdrachten moeten ook heel abstract zijn, zodat je er van alles mee kunt doen. Dat is het hele idee van de opdrachten, zo leer je ook 'dingen van de andere kant' te bekijken.

Laten we verder het puur alleen over de contest zelf hebben, rest in Algemene fotografie topic. Zo wordt er niet off-topic gegaan!
 
Youri :)
als vond ik het idee van Maarten erg goed! Het plaatje van Vassago erg mooi.
Youri zn foto geeft echt P.O.V. aan waar hij graag is, de plaat is simpel maar mooi.

Niets ten nadelen van iemand anders :)
 
Back
Top