damn! krukas

Advertisement - register to remove this

Jah,ik heb smaen met een maat,een EVO krukas(12pen)in z'n apprillia gemonteerd.WERK RUSTIG,neem de tijd!!!!Het is wel een klote werk,beter doe je het met z'n tweeen.
 
hmmmm

Ruud? Jij bent toch de tuner der tuners? Ik dacht dat jij vaak racescooters bekeek enzo? En dat je veel racevrienden had?

Naja, veel werk is het niet, en moeilijk is het niet. Sloop je blok onder je scooter vnadaan. neem het af met een kwast en wasbenzine, en voor de glim met schuursponsjes. En zet dat ding dan gewoon op de werkbank en sloop alles los.

je hebt nodig:

Krukas
Lagers
Keerringen
Vloeibare pakking

en als het gereedschap natuurlijk... Poelietrekker, zuigerstop, etc. Maar dat wist je al. Met zijn tweeen werken is wel zo handig ja, vooral met het blo kerodneruit halen. OHJA een bierkratje past perfect onder je scooter als steun IPV je wiel met blok....
smile.gif


SvR
 
Sjoerd: ik begin het nou zat te worden, WIE heeft gezegd dat ik de tuner der tuners ben?? ik ken een aantal mensen die ook racen ja. So what?
 
Goeie pakking gebruiken. En zeker weten dat het krukas wat je erin doet goed is. Ik kan je vertellen dat het best kut is als je erachter koms als heel je blok in elkaar zit en onder je scooter hangt. Soms kan je papieren pakkingen niet vervangen door vloeibare, omdat het een soort afsand bus is. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is, maar ik was er niet blij mee toen ik erachter kwam. Zorgen dat nergens zand in komt, overal olie opdoen(bewegende delen)
 
Sjoerd> Van dit soort postings krijg ik dus zin om die mensen een ban te geven, dat arrogante geouwehoer begint mij echt de keel uit te hangen. Sjoerd> Voor het geval dat je het nu nog niet begrijpt, je heb een waarschuwing..

Ruud weet gewoon aardig wat van scooters af en is nooit de kwaadste om op normale ragen een duidelijk antwoord te geven, wat tenminste ook ergens op slaat. Er zijn ook nog wel andere mensen die het doen maar ruud is meestal een van de snelste.

Ruud> zelf heb ik alleen van een PUch Maxi een keer de krukas uit gesloopt, maar dat is denk ik niet echt te vergelijken. iig gewoon secuur werken, en goed op letten hoe alles zat

Bas
 
Bas> Dit is een vete tussen Ruud en mij. Ik vind dat Ruud zich veel te arrogant opstelt vaak, toen ik nog dacht dat Ruud er veel vanaf wist en ik hem wat vroeg via ICQ kreeg ik als antwoord alleen maar: grr, ach, of geen antwoord. Nu nog steeds stelt Ruud zicht te vaak te arrogant op: gaat is ons testen, of gaat ie bijvoorbeeld van die rare hints geven omdat hij ons “niet alles voor wilt kauwen” yeah Wright! Dat zijn toch geen normale antwoorden?! En WTF was er zo errug aan mijn antwoord? I Explain:


Ruud? ===> Ruud? Is dit wel die Ruud die ik ken?

Jij bent toch de tuner der tuners? ===> Ik dacht dus dat hij alles van scooters wist, en dat ie er vaak aan sleutelde.

Ik dacht dat jij vaak racescooters bekeek enzo? ====> Ik dacht dus dat ie er vaak aan sleutelde en racers hielp enzo.

En dat je veel racevrienden had? ====> Als hij die dus had, konden die wel effe helpen hier en daar.

Voor de rest gaf ik naar mijn weten een goed en informatief antwoord.

En ik nu ik weet hoe het dus echt zit met Ruud, wil ik best normaal tegen hem doen, en wil ik hem ook best normaal antwoorden, indien zijn topics ook normaal zijn, dus niet zoiets als: hoe remmen jullie, dit is echt zon vraag die humor uit lokt, wat boeit dat nou weer denk ik dan. Verder: een beetje humor kan geen kwaad dat kan het forum nog wel gebruiken.

Tot zover, ik had dit trouwens voor de 2e X getikt omdat 12move het leuk vond mij eraf te gooien en ik toen dus alles kwijt was, dus als het vaag is komt het omdat ik geen zin had het nog eens allemaal dubbel te checken enzo, de vorgie was BTW beter…

SvR
 
nou ik ben het toch een beetje met sjoerdyo mee-eens(no offense Ruud
smile.gif
).ik heb het over de eerste reply die sjoerdyo gaf,ik vondt em niet ZOOOOOOOO errug >>arrogante geouwehoer<<zoals B@S zei,das een beetje "TE"
maarjah,ik vindt dat dit tussen sjoerd en ruud gaat.
laterz
 
alleen omdat je het verschil niet weet tussen alu en giet?

van mij mag je, ik heb gezegd wat ik wilde boeit mij nix wat jij ervan vindt!

Of je het gleoven wilt of niet: evo slijt nu eenmaal sneller dan corsa!!!
Reageer maar in die andere topic!

SvR
 
Sjoerd: ik ben niet van plan om alles voor iedereen voor te kauwen! je leert er dan geen zak van, je weet dan hoe het zit, maar als iemand het een week later weer vraagt ben je het weer vergeten (Damn ik klink als een leraar
smile.gif
)

Ja ik ben DE Ruud
smile.gif
, ik sleutel veel aan scooters en zodoende kom ik soms ook dingen tegen waar ik geen zak van snap... Ik probeer dan eerst zelf te begrijpen hoe het komt en als ik het dan niet snap vraag ik het aan andere personen...

en je neemt die racevrienden wel wat letterlijk op, ik ken een aantal mensen daar maar "vrienden" neuh niet echt....

En ik nu ik weet hoe het dus echt zit met Ruud

UHHHHH!?!?!?!?
 
Opgestart door Sjoerdyo:
alleen omdat je het verschil niet weet tussen alu en giet?

van mij mag je, ik heb gezegd wat ik wilde boeit mij nix wat jij ervan vindt!

Of je het gleoven wilt of niet: evo slijt nu eenmaal sneller dan corsa!!!
Reageer maar in die andere topic!

SvR

huh wat lul je?hehehehe
biggrin.gif
tongue.gif
just joking...
tongue.gif
biggrin.gif
 
Hahaha

-Nevermind-


Dat was te vaag, ik kan neit typen en dan lul ik ook nog vaag, das dus een slechte combo...

Prozhen: leuk dat je 2 meningen hebt ook 2 persoonlijkheden? Of zit je zusje soms ook af en toe onder jowu naam op het forum..
biggrin.gif
 
Ruud, daar wordt je echt niet wijzer van, ik heb hem ook wel is door gelezen
Je moet het gewoon doen met iemand die het al vaker gedaan heb
Das voor jou toch niet zo'n probleem?
 
Hey tIM rustig rustig.. dat zei ik ook al, maar dat is dus niet zo.

Ruud:

Gewoon je krukas eruit halen, is dta nou zo moeilijk?

Haal je blok erodner uit en het wijst zichzelf allemaal man.

Als je der nooit aan begint ...uuuuh... gebuert er ook nooit wat (jahaaa
smile.gif
)

Dus mijn advies: gewoon allesu it elkaar halen en zien waar het schip strandt, kom je dern iet uit. er is aaltijd nog een forum

SvR
 
Alles staat in scrootin' nr. 6 van 1999 en het is een echt klotewerkje want je moet de carterhelften van elkaar splijten met een gasbrander( verhitten) enz................
 
Back
Top