This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dakar 2007

Gerard gaat gewoon weer boeken denk ik, jan denk ik niet. Misschien als service wagen mee? Maja we zullen wel zien

Daniël Willemsen volgend jaar er weer bij? ja he?

Jan zei in dat intervieuw toch wel dat hij er volgend jaar gewoon bij was, als er geen rare dingen gaan gebeuren.

Ook hulde voor Daniël :W. Wel goed gedaan voor een 1e keer .

Jan de rooy wou idd niet als Dakarkoning zijn carriere zo afsluiten, betekent wel weer genoeg voor volgend jaar denks :W

Verder vind ik dat de nederlanders dit jaar echt hun best hebben gedaan, mogen we stiekem best wel trots op zijn

Me pa kwam gister nog in beeld @ dat stukje dat ze hans stacey interviewden...

Hij heeft ook aan tafel gezeten met allard olaf en hans.. ff zitte prate..

Dinsdag avond is ie weer terug en heeft hij veel foto's dus kan ik wel even wat posten

Mja, nu weer afgelopen... Op naar volgend jaar, ik hoop vanaf februari weer bezig te zijn met de voorbereidingen voor 2008

Wel jammer dat Stacey nu een stuk minder concurrentie had voor de kop, zo zonder de Rooy en Chagin... Alsnog hulde voor het winnen

Volgend jaar gaat het anders bij de trucks.

Twee verschillende klassen geloof ik, nu is alles gewoon 1 klassement, volgend jaar komt er net zoiets als bij de motoren, is met productie en "race" dacht ik gehoord te hebben.

Echt hoor elke keer meestal eerst rtl en daarna nog eurosport tot elke keer na 12 naar bed, en na 2 weken word je dan toch wel moe als je er elke keer weer om half 7 uit moet