Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Hoe werkt dat google navigation eigenlijk ? Ik neem aan dat de applicatie constant verbinding van internet nodig heeft ? Of moet je ook kaarten downloaden oid ? Anders is het wel super makkelijk in NL maar zodra je in het buitenland komt wordt het wel érg duur.
 
Hoe werkt dat google navigation eigenlijk ? Ik neem aan dat de applicatie constant verbinding van internet nodig heeft ? Of moet je ook kaarten downloaden oid ? Anders is het wel super makkelijk in NL maar zodra je in het buitenland komt wordt het wel érg duur.

Gewoon op de launcher drukken van google nav thats al :)
Grootste minpunt is idd dat je constant verbinding moet hebben met het internet, oftewel zodra je over de grens gaat betaal je je blauw aan internetkosten
Andere minpunt is dat het je batterij leeg trekt zonder maar ook met stroomkabel! (zelf ondervonden) kan ook gewoon aan men ROM liggen

Oftewel gebruik gewoon je standaard nav systeem :D
 
Gewoon op de launcher drukken van google nav thats al :)
Grootste minpunt is idd dat je constant verbinding moet hebben met het internet, oftewel zodra je over de grens gaat betaal je je blauw aan internetkosten
Andere minpunt is dat het je batterij leeg trekt zonder maar ook met stroomkabel! (zelf ondervonden) kan ook gewoon aan men ROM liggen

Oftewel gebruik gewoon je standaard nav systeem :D

Doelde meer op het internet verhaal of dat er kaarten gedownload moeten worden ;)

Maar constant internet heeft bijna iedere telefoon wel nodig hoor. Heb zelf windows mobile en veel dingen kun je zonder internet ook niet. Dat is bij een IPhone enz hetzelfde verhaal. Ik zet gewoon internet verbinding uit en zorg dat ik handmatig een netwerk moet selecteren, dan is er niks aan het handje kwa kosten.
 
Ok dit is echt bizar.


Sinds ik een nieuwe telefoon heb staat nu bij mijn abonnementoverzicht op internet bij hoeveel tegoed ik nog heb dat ik nog zo'n 22€ tegoed over heb, maar dat ik al voor € 50,- buiten tegoed heb gebruikt...

Internet blox heb ik niet. Internet gebruik ik ook niet, enigste manier die ik gebruik is via draadloos internet van thuis. Heb alle instellingen verwijderd sinds ik zag dat er € 43,- buiten tegoed was gebruikt.

Laatst ook wat smsjes naar buitenland gestuurd (stuk of 5 á 10) maar dat kan het ook niet zijn want A) die zijn niet zo duur en B) ik heb vodafone passport aanstaan. Was trouwens naar Turkije.

Zinnig antwoord van vodafone zelf krijg ik ook niet.

Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet voor zoveel geld heb geinternet of gesmst. Lid van een abonnementsdienst of iets dergelijks ben ik ook niet. Gebruik mijn telefoon alleen om te bellen en te smsen, meer niet.

Heb ook via Comm Manager alles uitgezet behalve Phone. Hoe de fock kan het dan dat het verbruik buiten tegoed alweer van € 43,- naar € 50,- is gestegen in 1 dag ?
 
Hm ja mss wel. Eerst die E52 nog wat harder afbeulen. Een jaar gaat ie t niet volhouden iig. Slechtste Nokia die ik gehad heb. Build kwaliteit is om te huilen.

Ik heb nogsteeds nergens problemen mee.
Waar heb je dan last van?
Waarschijnlijk gebruik jij 'm dan ook wel wat meer ivm werk ofzo?
 
Ok dit is echt bizar.


Sinds ik een nieuwe telefoon heb staat nu bij mijn abonnementoverzicht op internet bij hoeveel tegoed ik nog heb dat ik nog zo'n 22€ tegoed over heb, maar dat ik al voor € 50,- buiten tegoed heb gebruikt...

Internet blox heb ik niet. Internet gebruik ik ook niet, enigste manier die ik gebruik is via draadloos internet van thuis. Heb alle instellingen verwijderd sinds ik zag dat er € 43,- buiten tegoed was gebruikt.

Laatst ook wat smsjes naar buitenland gestuurd (stuk of 5 á 10) maar dat kan het ook niet zijn want A) die zijn niet zo duur en B) ik heb vodafone passport aanstaan. Was trouwens naar Turkije.

Zinnig antwoord van vodafone zelf krijg ik ook niet.

Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet voor zoveel geld heb geinternet of gesmst. Lid van een abonnementsdienst of iets dergelijks ben ik ook niet. Gebruik mijn telefoon alleen om te bellen en te smsen, meer niet.

Heb ook via Comm Manager alles uitgezet behalve Phone. Hoe de fock kan het dan dat het verbruik buiten tegoed alweer van € 43,- naar € 50,- is gestegen in 1 dag ?

Voor op de neue pagina. Kosten buiten tegoed zijn van zaterdag naar zondag niet gestegen trouwens. Is €50,- gebleven. Ben benieuwd hoe lang het duurt tot het weer verder stijgt.
 
Van mijn oude mobiel is het lcd scherm kapot, hij doet het nog voor 2/3 maar hij is gewoon kapot. Nu kan ik voor een kleine 30 euro op marktplaats een nieuw lcd schermpje kopen. Een soort kitje.
Link: http://link.marktplaats.nl/350065806
Is dus van een HTC Touch.
Heeft iemand ervaring met zulke vervangings schermpjes? Kwa kwaliteit en montage t.o.v orgineel.
MVG.
 
Lol mijn scherm (reageerde niet) van mn HTC Touch HD was ook kapot, heb hem terug gestuurd (verzekering) maar denk dat ze er ook gewoon een nieuw scherm in gedaan hebben.. krijg hem maandag weer.
 
Van mijn oude mobiel is het lcd scherm kapot, hij doet het nog voor 2/3 maar hij is gewoon kapot. Nu kan ik voor een kleine 30 euro op marktplaats een nieuw lcd schermpje kopen. Een soort kitje.
Link: http://link.marktplaats.nl/350065806
Is dus van een HTC Touch.
Heeft iemand ervaring met zulke vervangings schermpjes? Kwa kwaliteit en montage t.o.v orgineel.
MVG.
Heb er gelukkig geen ervaring mee maar probeer na te gaan of een investering in zo'n toestel het waard is. Een touch diamond staat al op MP voor 75e...
 
Gewoon op de launcher drukken van google nav thats al :)
Grootste minpunt is idd dat je constant verbinding moet hebben met het internet, oftewel zodra je over de grens gaat betaal je je blauw aan internetkosten
Andere minpunt is dat het je batterij leeg trekt zonder maar ook met stroomkabel! (zelf ondervonden) kan ook gewoon aan men ROM liggen

Oftewel gebruik gewoon je standaard nav systeem :D

Ik heb de Xperia X10 en volgens mij gebruikt die t GPS signaal om te navigeren. Anders vind ik t wel heel knap dat ie alles zo precies kan localiseren
 
GPS wordt idd gebruikt door google nav, maar er wordt toch niet beweerd dat dit niet zo is? Het zuipt iig wel stroom, handige van google nav is trouwens wel dat je 'm op standby kan zetten en dan blijft het op de achtergrond draaien met geluid/gesproken aanwijzingen :)
 
Van mijn oude mobiel is het lcd scherm kapot, hij doet het nog voor 2/3 maar hij is gewoon kapot. Nu kan ik voor een kleine 30 euro op marktplaats een nieuw lcd schermpje kopen. Een soort kitje.
Link: http://link.marktplaats.nl/350065806
Is dus van een HTC Touch.
Heeft iemand ervaring met zulke vervangings schermpjes? Kwa kwaliteit en montage t.o.v orgineel.
MVG.

Heb ooit een N82 uit elkaar gehad en dus ook scherm vast en los gehad. Als je zelf een beetje handig bent denk ik dat het niet al teveel voor stelt hoor. Alleen even oppassen met die stekker, vaak moet je die losschuiven oid (niet zomaar aan gaan trekken !).
 
nja er werd verwezen naar tel rekeningen.
En met GPS navi heb je dat niet.
Of het moet de map vergeren dmv internet.

Op de X10 zit trouwens Wisepilot , dat is wel een perfect nav prog , is alleen jammer dat je na een maand 70euro p/j moet betalen.
Heb nog geen crack gevonden
 
Van mijn oude mobiel is het lcd scherm kapot, hij doet het nog voor 2/3 maar hij is gewoon kapot. Nu kan ik voor een kleine 30 euro op marktplaats een nieuw lcd schermpje kopen. Een soort kitje.
Link: http://link.marktplaats.nl/350065806
Is dus van een HTC Touch.
Heeft iemand ervaring met zulke vervangings schermpjes? Kwa kwaliteit en montage t.o.v orgineel.
MVG.

het is niet zo riskant om het te vervangen enkel het glas op je lcd vastzetten moet je wel netjes doen. Het display connecten is enkel het stekkertje inklikken. Neem aan dat ze een handleiding erbij doen? Als je zoiets nog niet hebt gedaan zou ik even langs iemand gaan die er verstand van heeft of er handig mee is want een lcd is namelijk zo kapot;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top