Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Hmm, vanmiddag m'n desire op 't graniet laten vallen. Mooi deukje in het alu naast de standby knop. Achterkant beetje ontwricht. Weinig zin in een rma eigenlijk.
 
Vorige week vrijdag m'n nieuwe iPhone 4 opgehaald. Echt vette phone, en de resolutie van het scherm is echt vet! Voelt stukke beter aan dan m'n 3G. Echt een vooruitgang op de 3G, op de 3Gs zou ik niet weten...

is die 4g er al daarzo dan?
 
In Frankrijk is hij inderdaad al gelanceerd, antenne probleem verschilt per product, maarja gewoon die update afwachten en kijken wat dat opleverd.
 
Apple is al bezig met een nieuwe software update voor de 4g die het antenne probleem grotendeels oplost.
 
In Frankrijk is hij inderdaad al gelanceerd, antenne probleem verschilt per product, maarja gewoon die update afwachten en kijken wat dat opleverd.

Laten we het hopen. De boodschap 'dan moet je 'm maar anders vasthouden of een hoesje kopen' vond ik wel ergggg slap van Apple.
 
Volgens mij zijn je contacten gesynced met je google account, of staan ze op je sim. Anders zou ik even een backup maken op je pc.

Ik wil ook updaten, maar heb hier GPRS (heerlijk, zo'n beton en staal kolos) en geen 3G/UMTS. Wifi kan ik mn telefoon ook niet op aanmelden.
 
Heb voor de zekerheid een backup gemaakt, maar na de update stond echt alles er nog in, ook smsjes etc :)
 
Thuis aangekomen, update gedownload, laten installeren en hij is blijven hangen in de installatie. Kan nu met geen mogelijkheid meer iets met mijn Hero doen, lekker dan :(

Waarom moet het OTA verspreid worden, doe gewoon lekker veilig een download en dan via USB.
 
vraagjee

ik heb nu tijdelijk een samsung Gt-b3410 voor te werken

maar als ik op internet wil geeft hij bij de meeste site's aan onvoldoende geheugen.

iemand ervaring en wat te doen?
 
Klopt, daar heb ik het ook al gepost.
Heb het uiteindelijk weten te fixen door HTC Sync te installeren, daar zitten de juiste USB drivers in. Vervolgens kon ik hem op een 32-bits Vista systeem terugflashen naar de oude Rom. Daarna via Wifi de nieuwe binnengehaald en nu draait hij op 2.1. Wel een verademing.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top