Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Huidige foon 8)
lg-chocolate-white.jpg
 
Heb het uiteindelijk weten te fixen door HTC Sync te installeren, daar zitten de juiste USB drivers in. Vervolgens kon ik hem op een 32-bits Vista systeem terugflashen naar de oude Rom. Daarna via Wifi de nieuwe binnengehaald en nu draait hij op 2.1. Wel een verademing.

Ah, echt iets voor een eindgebruiker dat Android :rolleyes: :D
 
Inderdaad, dat dacht ik ook, de on the air update versturing is goed, mits het werkt. Echt duidelijk wordt het allemaal niet uitgelegd. Heb jij al iets anders?
 
mn iphone ff aant updaten.. hijs al ruim een uur backups aant maken :p... kutsysteem is itunes toch..
 
tja ik kan er onderhand wel mee omgaan... maar je ziet niks.. je maak backups.. ipv dat je nou ergens ff kan zien welke backups er zijn, wat er gebackupt word..
zelfde geld eigenlijk met alles, synchonisatie altijd vaag.
 
ik heb een ipod, maar ik schijt echt op itunes, het is ZO'N noob programma, met zn 0,0 instelmogelijkheden.
 
precies!.. hij is nu al een uur mn muziek aant synchoniseren waarvan niet op me hd staat.. dus dat werkt straks ook weer niet en dan kan ik weer opnieuw :p

hoerending!
 
M'n iPod mini en shuffle doe/deed ik altijd via Winamp, werkte veel lekkerder. Werkt dit echter ook met de iPhone?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top