Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Iemand een idee wat voor telefoons er op korte termijn bij komen?

Volgende maand mag ik een nieuwe uitzoeken, zolang het geen volledig touch telefoon is en fatsoenlijk internetten is het goed:)
 
Peopleeee, ik heb een probleem. Een vriendin van mij kan mij niet smsen. Ik kan haar wel een sms sturen, die ook aankomt. Maar haar smsen naar mij komen dus niet aan. Paar maanden geleden kon ze nog gewoon smsen naar mij enkel nu niet meer. :?

Weet iemand aan wat dit kan liggen?
 
Peopleeee, ik heb een probleem. Een vriendin van mij kan mij niet smsen. Ik kan haar wel een sms sturen, die ook aankomt. Maar haar smsen naar mij komen dus niet aan. Paar maanden geleden kon ze nog gewoon smsen naar mij enkel nu niet meer. :?

Weet iemand aan wat dit kan liggen?

Ja, ze vind je niks meer, slappe smoes, ze stuurt gewoon nooit meer wat.
 
Ff een vraagje. Is het op Android mogelijk om Excel bestanden te openen en bewerken?
 
Standaard zit er alleen een viewer op geloof ik, voor een paar dollar heb je een editor en voor 15$ heb je een editor voor het hele office pakket en pdf etc.
 
Dan liever een Legend, maar de Desire is op dit moment toch wel de mooiste Android telefoon van HTC.
 
Waarom geen Desire? Oke, is stukje prijziger maar werkt schijnbaar veel sneller (ik kan alleen zeggen dat 'ie snel werkt) door die processor en extra ram. En browsen is erg relaxt met een hogere resolutie.
 
Hm ja mss wel. Eerst die E52 nog wat harder afbeulen. Een jaar gaat ie t niet volhouden iig. Slechtste Nokia die ik gehad heb. Build kwaliteit is om te huilen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top