Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Fk nice ! :o Ziet er goe uit.

Waarom zet je geen wm 6.5 op je x1? Had ik ook, ging veel sneller dan 6.1 en werkte relaxter. Nu is mn scherm stuk en kan over minder dan 2 maanden een nieuwe uitzoeken, dus laat hem niet maken. Hij ziet er toch niet meer uit, verkopen zal minder opleveren dan de reparatiekosten denk ik.

Mn HTC Touch HD is nu alweer kapot (afgezien van de andere problemen met dat ding), niks mee gebeurt maar scherm doet al niet meer.. gelukkig heb ik verzekering :D

Waarom zet je geen wm 6.5 op je x1? Had ik ook, ging veel sneller dan 6.1 en werkte relaxter. Nu is mn scherm stuk en kan over minder dan 2 maanden een nieuwe uitzoeken, dus laat hem niet maken. Hij ziet er toch niet meer uit, verkopen zal minder opleveren dan de reparatiekosten denk ik.

Omdat ik geen flauw idee heb hoe dat allemaal werkt en waar ik dat moet downloaden enzo. Had op de site van XDA developers al een mooie custom rom met tutorial erbij gevonden maar dat topic stamde uit het jaar 2006 of 2007 dus alle links waren al dood.

Dus als jij me er verder mee kunt helpen ben ik je zeer dankbaar !

Zodra de iPhone 4g (in de USA) in de winkel ligt direct maar 1 bestellen! Koningsapparaat (net presentatie live gevolgd :P)

gaat die 3gs dan 200 dollar kosten? of zie ik dat verkeerd?
hoeveel euri zal ie dan in NL zijn??

Last edited:
gaat die 3gs dan 200 dollar kosten? of zie ik dat verkeerd?
hoeveel euri zal ie dan in NL zijn??

Dat zie je helemaal verkeerd aangezien dat gewoon in combinatie is met een contract bij at&t. Dit is dus gewoon de prijs icm een abbo. In Nederland zal de combinatie of het toestelprijs ook wel zakken maar je kan hem natuurlijk niet voor een habbekrats kopen haha :P

nu nog abbo/prijzen erbij ;).

zelf vind ik hem niet echt geweldig mooi (zacht gezegd).

maar ben nog tevreden met mn HD2, alleen moet ik het scherm laten vervangen na een valpartij, nog even goed(koop?) adresje hiervoor zoeken. iemand ervaringen?

idd, ik kan in november geloof ik een nieuw toestel bij vodafone uitzoeken (3 maanden voor afloop abo). Wil wel graag die Iphone maar dat gaat dan zeker niet. Kut T-mobile ook.

3maand langer wachten. Nummer overlaten zetten, en lekker verdergaan met Tmobile ?

Status
Not open for further replies.
Back