Er is zoveel veranderd, gebruik je de telefoon wel ? Ik ben al tegen veel dingen aangelopen dat ik dacht van hmm jammer die zijn nu allemaal netjes opgelost
Er is zoveel veranderd, gebruik je de telefoon wel ? Ik ben al tegen veel dingen aangelopen dat ik dacht van hmm jammer die zijn nu allemaal netjes opgelost
Is er de mogelijkheid om in Windows Mobile 6.1 ipv het standaard batterijmetertje een klokje te zetten ? Vind het zeer vervelend dat ik op mijn xperia bij sommige panels de tijd niet kan zien.
Heb het geloof ik wel ooit ergens zien staan dat het kan, maar kan het niet meer vinden. Misschien dat jullie het nog weten ?
Heb het aangevinkt, maar staat nog altijd geen klokje bovenin bij andere panels. Ook als ik bijv. een programma opstart staat er nog steeds geen klokje...
Edit:
Opnieuw opgestart en nu werkt het wel :+ Thankssssssssssss
hmm ik wacht nog 6 dagen kijken wat de nieuwe gaat brengen, en wil eigenlijk ook niet telang wachten voordat hij met KPN/Vodafone uitkomt x|
Anders maar een 3GS als de 4G niet veel anders is.
oh jammer
was iig een vrouwtje die iphones verkocht 3gs 16gb voor 224 euro's ;o
nieuw, gesealed in een doos + garantie + firmware 3.1.3 +simlockvrij.
Was in deventer, dus kon er opzich zo ff langs op m'n fietsje om te kijken/uitproberen
Ook omdat het aangeboden werd door ene mieke ipv een buitenlander, was het me bijna een kijkje waard