Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Wat is de ''opvolger'' van de HTC Magic eigenlijk ? Of een ander hip nieuw model ?

Dan maak ik mijne ff stuk binnenkort, heb m al bijna een jaar
we.gif

Ik had mijn oude telefoon 4,5 jaar :winner:

Erg lachwekkend zeg die telefoonverkopers van Kpn :P Ze bellen me 3 keer op met een waardeloze aanbieding. Nu heb ik hun opgebeld dat ik mn abbonoment opzeg omdat ze me niet serieus nemen krijg ik ineens alles wat ik wil :D

1 jarig abbonoment
210 belminuten
7.50 voor internet 1e half jaar(na die 6 maanden kan je het zelf aanpassen:P)
Gratis Blackberry 9700

Last edited:
Dyslexie dus :+

dys·lexie [disleksie] de; v stoornis waarbij men moeite heeft met lezen, schrijven en spellen; woordblindheid

over wat voor apps heb je het dan? taskkillers e.d.?
heb je misschien wat aanraders?

App killers zijn nergens voor nodig, Android doet dat zelf. Layar, buienradar, treintijden, datacounter, of even bij de populaire apps in market kijken.

Dyslexie dus :+

dys·lexie [disleksie] de; v stoornis waarbij men moeite heeft met lezen, schrijven en spellen; woordblindheid

Dit heb ik dus ook nooit gesnapt he, ben het zelf ook, maar why the fuck geven ze het dan zo'n moeilijke naam??

Die portrait modus is idd wel fijn in de browser.

Soms mis ik wel dat de telefoon niet in zn algemeen in portrait kan.

Dyslexie (uit het Grieks δυς- dys- ("beperkt") en λέξις lexis ("woord"), dus beperkt lezen)

Zit altijd wel een logica achter hoor ;)

Ja, maar dan nog vind ik het achterlijk:P

Op de middelbare school ook altijd, moest je het op je toetspapier zetten... Ik was daar langer mee bezig dan met die hele toets:P

Status
Not open for further replies.
Back