Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
tja met de oude opgescheept ben ik het niet helemaal mee eens, want de nieuwe OS gaat vast ook op de 3gs.
En de betere camera boeit me niet en snelheid tja...

Nieuwe OS gaat niet op oude modellen werken omdat de nieuwe een ander type processor krijgt.

http://tweakers.net/nieuws/67283/prototype-volgende-iphone-heeft-apple-processor.html

firmware 3.x werkt toch ook gewoon op een oude 2G.. draait op mn oude telefoon iig als een zonnetje..

verder natuurlijk nog heel tevreden met mijn htc hd2.. alleen het typen ben ik na al die tijd nog steeds geen held in.. windows mobile bevalt me ook (mét sense) goed!

woensdag weer eens mijn ROM updaten.. tweaken blijft leuk haha!

Iphone HD, ik kan het gewoon niet geloven dat apple zijn device zo gaat noemen!
Momenteel OS4 Beta 4 aan het installeren, schijnt weer een stuk sneller aan te voelen.

Draai btw ook gewoon OS4 op mijn 3GS, hoezo kom je der bij dat dat niet gaat werken?
Er is al een tijdje bekend dat de 3GS gewoon multitasking krijg en de meeste andere nieuwe features. De 3G krijgt "alleen" geen multitasking en de 2G wordt in zijn geheel niet ondersteunt.

Klote snertberrie ding...

Wilt gewoon niet meer Synchroniseren met me zakenlijke agenda :s vanmorgen deed hij het weer 1X en nu weer helemaal niet... iemand hier ervaring mee?

Gaat trouwens om een 9700

snap ff iets niet ...

Bij bepaalde sms berichten krijg ik een fout bij het verzenden en staat er : aangifte kort bericht geweigerd.

Weet iemand wat dit is ? Gaat trouwens om een BB bold

firmware 3.x werkt toch ook gewoon op een oude 2G.. draait op mn oude telefoon iig als een zonnetje..

verder natuurlijk nog heel tevreden met mijn htc hd2.. alleen het typen ben ik na al die tijd nog steeds geen held in.. windows mobile bevalt me ook (mét sense) goed!

woensdag weer eens mijn ROM updaten.. tweaken blijft leuk haha!

Tweaken blijft idd leuk. Dat typen kan ik ook nog steeds niet, heb veel te dikke vingers voor dat toetsenbord. Moet zeggen dat, typen fijner is op een IPhone. Heb nu FpseCE aan de gang, dat is echt vet 8)

ik verbaas me altijd wat ik meot betalen voor mijn telefoongebruik...
hieronder een overzichtje, die periodieke kosten kan ik me nog wel in vinden. Maar voor redelijk normaal gebruik (denk ik) heb ik nog een aanzienlijk bedrag bij m'n gebruikerskosten...
voor die 20 euro krijg ik toch ook een x-aantal minuten/smsjes? Nu lijkt het gvd of ik voor die 30 euro alleen maar die tel. heb... Iemand enig idee wat ik fout doe? :P

hier kort rekening overzichtje

http://img693.imageshack.us/img693/3275/telrekening.jpg

Wat is een goede Android telefoon? Ik ga de LG Renoir + Nokia N73 verkopen en wil een goede telefoon daarvoor in de plek hebben. Zonder abbo.

Status
Not open for further replies.
Back