Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
heb net iphone opgehaald..... helaas krijg ik mn films er niet op :(

moet iemand een htc touch hd kopen?
6 maandjes gebruikt... geen krassen :D

€10? :D

Je moet je films eerst wel converteren voordat je ze kan afspelen.

Of krijg je ze niet gekopieerd?

Zit USB aansluiting bij denk ik?

€10? :D

Je moet je films eerst wel converteren voordat je ze kan afspelen.

Of krijg je ze niet gekopieerd?

Zit USB aansluiting bij denk ik?

150 euro :D

het is al een mp4 bestandje..... maar als ik hem probeer erop te zetten zegt ie:

kan niet kopieren want iphone speelt het bestand niet af..... 8P

je moet het ook converteren in een ipod-bestand. Staan genoeg programmatjes op google die gratis zijn en goed werken.

Iemand trouwens tips om op een Hero (of een ander android toestel) muzieknummers goed te sorteren? Ik heb bijvoorbeeld een dubbel-cd, waarvan beide cd's in een apart mapje staan. Hij pakt ze dan als 1 album, en gooit de nummers door elkaar.

Mensen, heb sinds gister avond een probleem met mijn n900
Tijdens het stappen is die uitgevallen. En nu wanneer ik hem aanzet, pakt die mijn simkaart niet meer op.
Hij gaat dus van het opstarten gelijk door.
en nou kan ik dus niet bellen niks.
Iemand een idee?

daar ligt het niet aan,
want mijn simkaart werkt wel in andere telefoons.
en andere simkaarten werken ook niet in die van mij.

gewoon ff wegbrengen (neem aan dat dit onder de garantie valt) en misschien krijg je wel gelijk een nieuwe.... zo niet, tussen door ff andere phoon gebruiken.

Vandaag via HI abbo verlengd. Bij HI 20 met eindeloos voor 1 jaar, de Desire voor 90 euro bijbetalen. Niet verkeerd!

Netjes idd, de bruine of zilveren versie? Ik heb, omdat ik een paar keer gigantisch over m'n bundel ben gegaan, de desire bij alle telfort abbo's gratis :p

Iemand trouwens tips om op een Hero (of een ander android toestel) muzieknummers goed te sorteren? Ik heb bijvoorbeeld een dubbel-cd, waarvan beide cd's in een apart mapje staan. Hij pakt ze dan als 1 album, en gooit de nummers door elkaar.

Ja, hij gooit ze bij mij ook altijd door elkaar, vet irritant. Ik doe zon LOI taalcursus erop, in de auto, maar dat werkt dus niet..

Netjes idd, de bruine of zilveren versie? Ik heb, omdat ik een paar keer gigantisch over m'n bundel ben gegaan, de desire bij alle telfort abbo's gratis :p

Helaas de bruine. Zilveren is alleen te verkrijgen bij Belcompany schijnbaar. Maargoed, bruine is ook niet verkeerd:)

Pff net een half uur bij de belcompany gestaan, zilveren al getest op die roze/paarse gloed etc. Ik had de 130 euro die het mij extra kost (in vergelijking met Telfort) al geaccepteerd, blijkt het ineens dat de abbonementskosten ook 5 euro hoger zijn... Zou me in totaal 190 euro meer kosten dan wanneer ik een bruine versie bij telfort zou kopen. Nu wilden ze me 30 euro tegemoet komen maar het blijft veel 160 euro voor een ander kleurtje.

Nee idd, morgen even teruggaan en kijken wat ze doen met een abbo van 500 minuten, wat ik waarschijnlijk toch wel nodig heb...

ff een vraagje..
mn bb is in het water gevallen.
maar heb verzekering en alles..
waterschade kan niet hersteld worden toch?

waterschade wordt wel vergoed. diefstal of kwijtraken in 90% van gevallen niet. zelfs niet met politie aangifte erbij.

Status
Not open for further replies.
Back