Centraal Mobiele Telefoons #12

Meer mensen die na de Android update 4.1.2 last hebben van een batterij die belachelijk snel leeg gaat? Heb m'n S2 vanochtend rond 7 uur geupdate en nu staat dat gekke ding al op 73% ;( Heb al m'n instellingen al geminimaliseerd, kan ik hier verder nog iets aan doen?
 
Ik heb die update net ook geïnstalleerd. Maar ik word tyfus gek van dat "page 1 of .." wanneer ik tussen schermen slide. De enige manier tot nu toe omdat takkewijf de mond te snoeren is door mediageluid uit te zetten, maar dan is alle geluid uit. Mag hopen dat zoiets uitgeschakeld kan worden. Heb het nog niet kunnen vinden bij geluiden oid. Anyone?
 
Ben er ook niet over te spreken nee, maar dat geluidje tussen het sliden van de schermen heb ik gelukkig geen last van. Maar kan m'n achtergrond ook weer niet normaal instellen. Voor die update nergens last van en nu werkt niets meer zoals het hoort :')
 
Mijn gf heeft een Galaxy Y.. ding zat steeds te rebooten enz.. nu geroot en link2sd oid gefixed dat ie geheugen @ sd kaart gaat gebruiken en problems fixed :) Mja blijft een pre-historisch android ding.. maar hij ziet er wel leuk uit! x|
 
Kan, maar als je een standaard geroote rom draait kun je ze zo weer terug zetten.

Het werkt hetzelfde als verwijderen met Titanium, alleen ze staan nog wel op je /system partitie.

Mocht je je telefoon verpatsen, hoef je niet eerst weer een standaard rom te flashen.
 
backup maken met titanium backup :p
nee, ik zie de mogelijkheden. TB heeft die functie geintegreerd in de betaald versie
 
Helaas heb ik nu een galaxy s3 met een kapotte scherm. Iemand ervaring met het vervangen hiervan en waar ik voor een redelijke prijs een nieuwe scherm (origineel?) kan kopen?
 
Fijn, laat net m'n Galaxy s2 op de grond stuiteren gelijk scherm zwart en dus naar de klote...
Morgen even langs de phone house want daar is hij dus verzekerd, iemand enig idee of dit ook onder de verzekering geregeld kan worden? Lijkt mij wel toch? Maargoed heb nu m'n vorige toestel uit de kast gepakt en opgeladen, alleen gaat die nu dus niet van toetsen vergrendeling omdat het knopje linksboven dus na 1 jaar in de kast liggen niet meer werkt om deze van toetsen vergrendeling te krijgen. Is hier een andere oplossing voor om die toetsen vergrendeling ongedaan te maken? Gaat om een Nokia E72 trouwens
 
Maat van mij is met de telefoon in zijn broekzak tegen een tafel gaan hangen en toen is het scherm ook kapot gegaan. Dat werd gewoon verzekerd.
Lijkt me dat dit daar gewoon onder valt. Juist daarom heb je een verzekering toch?:rolleyes:
S2 heeft trouwens bij mij ook weinig goeds gedaan, eerst laten stuiteren > nieuw scherm á €180, daarna gejat. Niks verzekerd:+
 
Back
Top