Centraal Mobiele Telefoons #12

Via ebay?
Tapatalk en Dolphin browser zijn echt must apps

Gelijk Dolphin eens geprobeerd. Wat werkt die fijn en snel. Chrome is bij mij automatische geinstaleerd bij de laatste update. Maar ben niet echt fan van Chrome. Dolphin werkt stuk sneller en beter dan de standaard browser op mijn S3.
 
Ik ga sinds deze maand ineens over mijn dataverbruik heen. Nu zie ik dat ik 's nachts ineens dingen van 50-90mb zou downloaden (dus geen totalen, maar bijv. 53mb om 01:34uur op eens woensdag ofzo).. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb spotify al gecheckd of die geen playlists binnenhaalt ofzo, is niet het geval. Verder gebruik ik de standaard apps zoals whatsapp/opera browser(sinds kort overigens)/twitter/spotify en verder eignelijk niets

//ben bang dat het de G-Mail widget was, check die gmail nooit, maar had er 243 (spam)berichten in postvak in staan (al heb ik geen melding gehad van nieuwe email)
 
Last edited:
s'nachts ben je meestal thuis... waarom niet wifi dan?


ik ben zelf opzoek naar een bat zuiger in me S3.... me S1 deed ik langer mee.

Iemand die weet wat zoveel vraagt? hoe ik dat kan zien...

heb de tijd/temp widget... en verder samsung Go enzo nog erin...
 
Mijn wifi doet vaak vaag, valt uit, gaat weer aan, etc.. Maar het was ook niet alleen 's nachts zag ik later terug, gelukkig ben ik er nog redelijk op tijd bij..

Nu MB verbruik app er op en idd op de wifi 's nachts
 
Dan blijft er iets op de achtergrond 'hangen'. Gebeurt weleens, niets om je zorgen over te maken. 1x per week opnieuw opstarten is ook handig.
 
Back
Top