Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
iemand enig idee wanneer die nieuwe softwareupdate van apple uitkomt voor de 4G?

die update zou het ontvangstprobleem moeten oplossen...
 
dat lost het dus niet op.

onderbouwing; http://gizmodo.com/5577812/why-apples-iphone-4-update-wont-fix-your-reception-problem

speciale coating op de metalen strip zou de meest simpele oplossing moeten zijn.. eerste rechtszaken tegen Apple druppelen inmiddels ook al binnen, dit verhaal gaat nog wel even duren gok ik :X

ja dat las ik ook al inderdaad van die rechtszaken. Volgens mij valt daar wel wat leuks te halen als ik het zo bekijk. Onjuiste voorstelling van zaken dus ben benieuwd hoe apple dit gaat aanpakken.

Maar apple zei het met een softwareupdate te kunnen oplossen dus ik ben benieuwd hoe ze dat in godsnaam willen doen...
 
Kom ik vorige week bij de Telfort winkel om m'n abbo te verlengen. Ja meneer, u bent bij ons een goede klant dus u kunt een goede korting krijgen (segment 1). Oh, en dat na een jaar sim-only + sms + data van 14e per maand oid. Voor zover ik weet niet vaak over m'n bundel heengezeten dus dikke prima.

Meteen maar een Galaxy S meegenomen. :7

Samsung-Galaxy-S.jpg
 
Mag ook weer nieuwe uitzoeken.
Wil toch weer voor htc gaan met toetsenbord (of niet ):)
 
Kom ik vorige week bij de Telfort winkel om m'n abbo te verlengen. Ja meneer, u bent bij ons een goede klant dus u kunt een goede korting krijgen (segment 1). Oh, en dat na een jaar sim-only + sms + data van 14e per maand oid. Voor zover ik weet niet vaak over m'n bundel heengezeten dus dikke prima.

Meteen maar een Galaxy S meegenomen. :7

Samsung-Galaxy-S.jpg

probeer is te tikken met het toestel op je vingers:p dan trilt die lekker hehe.

Verder erg goed toestel werkt erg snel vindt het alleen qua look een beetje iphoneachtig
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top