Centraal Mobiele Telefoon Topic!

Status
Not open for further replies.
Heb een nokia 8910.

heb ook 6610/7210 gehad en het is allemaal hetzelfde op het uiterlijk na.

ik werk btw ook in een telecom zaak :p
 
Ik wil zon nokia gaan kopen met da kleuren scherm, 5100 geloof ik, iemand daar ervaringen mee?
 
stiekem toch wel een foto :)
nokia6800.jpg


Echt netjes, als je het toetsenbord openklapt, dan draait vanzelf alles wat op het beelscherm staat 90 graden meej, lekker makkelijk met sms'en, maar toch, als je m dichtklapt heb je weer een kleine telefoon, en niet zo'n sms-koelkast.
 
die is echt gruwelijk wanneer komt ie uit? zal wel veel geld kosten
 
die is echt gruwelijk wanneer komt ie uit? zal wel veel geld kosten


Denk zo rond de 540 pleuro's zal rond prijs klassen van alle andere toestellen in de 6 serie zitten
 
let wel. die 6800 weegt 122gram. das net 10gram lichter als een 3310... maar hijs chaaf. even kijken of hij binnenkort bij ons in de zaak ligt 8)
 
Originally posted by SWA
stiekem toch wel een foto :)
nokia6800.jpg


Echt netjes, als je het toetsenbord openklapt, dan draait vanzelf alles wat op het beelscherm staat 90 graden meej, lekker makkelijk met sms'en, maar toch, als je m dichtklapt heb je weer een kleine telefoon, en niet zo'n sms-koelkast.

:? dit ding is een absurde koelkast ! Niet dat ie zo lelijk is maar hij is erg log.

Oh een S300 is ook een leuk apparaat
 
Heus geen koelkast. Praktisch dezelde afmetingen als 3310... ongeveer...

6800:
Dimensions: 119 x 55 x 23 mm (maximum), 105 cc

Maximum zal wel in de uitgeklapte stand zijn.... denk ik

3310:
Dimensions: 113 x 48 x 22 mm, 97 cc
 
Originally posted by SWA
Heus geen koelkast. Praktisch dezelde afmetingen als 3310... ongeveer...

6800:
Dimensions: 119 x 55 x 23 mm (maximum), 105 cc

Maximum zal wel in de uitgeklapte stand zijn.... denk ik

3310:
Dimensions: 113 x 48 x 22 mm, 97 cc

wow 105 cc dat gaat wel hard:p
 
Ik moet juist een "koelkast" hebben, zo`n klein ding is niks voor mij, heb nu een 3510, iets kleiner mag wel, maar vind het niet erg als een tel wat groter is.
Ik moet komende maand een nieuwe, weet alleen niet welke, vind die 6800 dicht wel style eruit zien, maar dat openklappen vind ik beetje patserig, al kan het wel makkelijk zijn :)
Mja zal wel veel €€ kosten..
 
Originally posted by polle
ja.. tliefst een telefoon met klepje dat vind ik superchill.. maar ja die nokia's zijn ook mooi me=|confused|
Mjah, als iMode/polyphone ringtones je geen ruk kunnen boeien, dan is de Motorola V50 een optie.
Heb ik nu sinds drie maand ongeveer. Super telefoontje.

v50.jpg

v50.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top