Centraal Mobiele Telefoon Topic!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Miksin' Mike
Twan Peters. 8310 is gwn een klote telefoon, veelste klein, irritante toetjes, en gaat erg snel kapot.

David. 7210, heel mooi beeldscherm, hele hoge resolutie, maar erg vervelende knopjes, sms je vaak of wat dan ook, dan zou ik em niet kopen, superirritantje knopjes. wel leuk uiterlijk en goed beeld (net als 6100)

bah :'(
 
wat heb je nou weer aan radio man :p beter radio missen en beter uiterlijk dan andersom :)

6100 heeft duidelijk wel een hogere resolutie, en is sneller, dan heb ik dan liever dan een radio..
 
woeii w8 maar tot jullie de nieuwe SL55 van siemens zien... wat een 8) ding, ik ben geen siemens fan maar dit beestje is wel geil. K heb nu een 6100, en ik moet zeggen dat er eigenlijk niet veel beters is. oh je kan trouwens beter geen t720 nemen, om eens on-topic te blijven

edit: ik werk ook in een telecomzaak:p
 
eigenwijs. 6100 heeft exact zelfde display als een 6610/7210.

uiterlijk van 7210 vind ik persoonlijk ook kut, daarom heb ik een 6610. 6100 uiterlijk is kopie van 6610. alleen net ff wat anders :p

maarja daarom is de 6000serie van nokia een business lijn. en de 7000serie een inovatieve serie.
 
Ik heb de 7250, Extreem handig en de funcite om foto's te maken is zeer handig. Hij is zelfs sterk genoeg om paar goede klappen te over leven. Laat hem namelijk vaak vallen.
 
Wil toch de 7210 :D 7250 met dat fototoestel vink dan weer helemaal niks, die knoppen zijn pas gaar :D
En tja voor foto's maken gebruik ik gewoon een digi, want die webcam like shots schieten ook niet op.....
 
Originally posted by David
Wil toch de 7210 :D 7250 met dat fototoestel vink dan weer helemaal niks, die knoppen zijn pas gaar :D
En tja voor foto's maken gebruik ik gewoon een digi, want die webcam like shots schieten ook niet op.....

Ik vind de knoppen helemala niet kut, vind ze makkelijker dan de 6100 of de 6210.
 
Nu we het toch over die 7250 enzo hebben: een vriend van mij heeft die dus, maar weet iemand hoe je foto's van dat ding naar de computer krijgt (via infrarood)? Hij kan wel van de computer plaatjes en andere zooi naar de telefoon sturen met infrarood via bepaalde software (weet naam ff niet meer). Er staat bij die fotogallerij en dan bij opties ofzo nergens iets om die dingen naar de computer te sturen (bij infraroodmenu oid staat wel ontvangen maar niks over versturen). Enige manier wat hij nu weet is om die foto's naar zichzelf te mailen met die tel., maar das ook weer zo omslachtig :D... Iemand die het weet? BVD :)
 
ik heb nog niks gehoord over de 7650 ;)
Mja laat ik dan maar beginnen.
In het begin is het wel een leuk hebbe dingetje omdat er een camera enzo inzit. Maar ding is te groot gewoon. Ga liever voor een ander toestel :)
 
Originally posted by Arnie
ik heb nog niks gehoord over de 7650 ;)
Mja laat ik dan maar beginnen.
In het begin is het wel een leuk hebbe dingetje omdat er een camera enzo inzit. Maar ding is te groot gewoon. Ga liever voor een ander toestel :)
]
hahah niks gehoort over 7650? ik heb nog niks gehoord over die motorola :p
 
Die SX1 is dus echt ubergaar he... Heb je die toetsen gezien? Die zitten links en rechts van het beeldscherm. Wen daar maar eens aan...

Als je het doet voor het 'kleine computertje', neem dan een SonyEricsson P800, da's pas een toestel :W Alleen istie vrij groot...

Zelf 6610, uitermate tevreden over, radio is ook wel chill hoor, op de fiets enzo (ow wacht dit is scooterforum, nee, radio heb je niets aan 8P)
 
Originally posted by twatboy
Ik heb de 7250, Extreem handig en de funcite om foto's te maken is zeer handig. Hij is zelfs sterk genoeg om paar goede klappen te over leven. Laat hem namelijk vaak vallen.

hoe ben jij te spreken ocer de kwaliteit van deze foto's? kan je een voorbeeldje posten?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top