Centraal mobiele telefoon topic #7

Status
Not open for further replies.
Mooi :)

Wouzzie, wat vind je minder aan de N97 dan? En wat is het verschil met een N97 mini (als ik google op N97, vind ik altijd zo'n ding met uitschuifbaar qwerty-toetsenbord namelijk)...

Vind een E71/E72 overigens ook steeds toffer, nu ik ze een aantal keer in het echt heb gezien...
 
Mooi :)

Wouzzie, wat vind je minder aan de N97 dan? En wat is het verschil met een N97 mini (als ik google op N97, vind ik altijd zo'n ding met uitschuifbaar qwerty-toetsenbord namelijk)...

Vind een E71/E72 overigens ook steeds toffer, nu ik ze een aantal keer in het echt heb gezien...

Mini is wat kleiner ;)


3887093668_e29d412256.jpg


In order to get the N97 Mini smaller, Nokia had to decrease the screen-size. The really huge 3.5” display is now only 3.2″ and the original resolution remains at 360 x 640 pixel with 16M colors

3887138230_c5e0dfbe42.jpg
 
Vraagje voor de iPhoners...

Ik ga even naar het buitenland toe, daar heb ik wel internet / notebook beschikbaar, maar geen wireless.
Kan je met een vaste verbinding dus ook op internet met je iPhone, zoja... hoe?

Thnx!
 
Mooi :)

Wouzzie, wat vind je minder aan de N97 dan? En wat is het verschil met een N97 mini (als ik google op N97, vind ik altijd zo'n ding met uitschuifbaar qwerty-toetsenbord namelijk)...

Vind een E71/E72 overigens ook steeds toffer, nu ik ze een aantal keer in het echt heb gezien...


Ik had 1 van de eerste ladingen N97, de versie voor augustus. Die hebben namelijk een ander soort achtercover (b-Cover oid) die ervoor zorgt dat de gps niet of nauwelijks werkt, en de cameralens vol komt te zitten met krassen door het open en dichtschuiven van die "bescherm"plaat eroverheen. Verder is ook het ontgrendelingsknopje heel zwak (lees: is na 5 maanden al afgebroken :|). De nieuwere versies na augustus hebben dat niet, toen is namelijk eea aangepast. En zo zijn er nog wel meer kleine dingetjes (vastlopers, niet meer op willen starten enzovoorts) maar ook dat zou verholpen moeten worden met de nieuwe firmware die ergens eind januari uit komt.

Mijne is ook wel weer te fixen, maar dan ben ik um dus weer kwijt.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een prima toestel, mr ben niet onverdeeld tevreden erover, ze hadden het beter nog een paar maanden uit kunnen stellen, zeker voor een vlaggenschip, wat dit toestel toendertijd was.
 
Zoals wel vaker hier gezegt TOP telefoon. Verslaat vaak de iphone bij marktonderzoeken;)

Dat is wel heel makkelijk hoor, heb ze beide liggen hier en kan het niet met je eens zijn. Dit is uiteraard geheel persoonlijk, denk dat iedereen dat voor zichzelf moet uitzoeken!

Ben zelf erg benieuwd naar de nieuwe android phones die het eerste en tweede kwartiel uitkomen dit jaar!

Nog een vraagje wat ik mij afvroeg. Voor de nieuwe iPhone vraagt men zich af wat er gebeurd met de resolutie van het scherm aangezien elke app nu een resolutie heeft van 480x320. Hoe doet men dit bij android-based phones met verschillende resoluties?
 
Vraagje voor de iPhoners...

Ik ga even naar het buitenland toe, daar heb ik wel internet / notebook beschikbaar, maar geen wireless.
Kan je met een vaste verbinding dus ook op internet met je iPhone, zoja... hoe?

Thnx!

zoek het eerst ff goed uit van te voren ;)
er hangt me iets van bij dat als je bijv dataroaming aan laat staan in buitenland,
je rekening ineens tig x zo hoog is..
 
hej jongens(en dames)

ik heb nu een nokia n73.. en na 2,5/3jaar wil ik wel eens een andere telefoon..

- ik zou graag een telefoon willen waarmee ik kan bellen en smse..(eventueel internette)
- Muziek mee af kan spelen(wat redelijk hard gaat..)
- Duidelijke foto's maken
- (liever) Geen touch screen...
- NIET ZO SLOOM ALS MIJN OUDE NOKIA :p
- een beetje up to date toestel...

ben niet van plan de hoofdprijs uit te geven..

Zou iemand mij een telefoon aan kunne raden?? of tips ofzo kunnen geven..
 
hej jongens(en dames)

ik heb nu een nokia n73.. en na 2,5/3jaar wil ik wel eens een andere telefoon..

- ik zou graag een telefoon willen waarmee ik kan bellen en smse..(eventueel internette)
- Muziek mee af kan spelen(wat redelijk hard gaat..)
- Duidelijke foto's maken
- (liever) Geen touch screen...
- NIET ZO SLOOM ALS MIJN OUDE NOKIA :p
- een beetje up to date toestel...

ben niet van plan de hoofdprijs uit te geven..

Zou iemand mij een telefoon aan kunne raden?? of tips ofzo kunnen geven..

iphone
 
Wat hebben die gekke Ipone's eigenlijk met bluetooth ? Vriend van me heeft er eentje en wilde hem gisteren een filmpje doorsturen, en die vertelde dat hij geen verbinding via bluetooth kan maken om bijvoorbeeld gegevens van een andere telefoon te ontvangen. Is dat zo ? Anders zou het wel echt een kut streek van Apple zijn :X
 
Iemand al ervaringen met de HTC HD2? Ik mag hem over 3 weken kiezen wanneer ik mn abbo verleng.

Yes ! Nouja ik had het 'probleem' dat de telefoon vodafone branded was. Ik kon dus geen officiele HTC updates meer draaien. Ik moest een update draaien omdat ik bluetooth toen niet kon aanzetten. Na wat gelezen te hebben heb ik een andere rom erop gekregen en sinds toen werkt het echt super ! Het sms'en werkt echt geweldig, imo stukken beter dan op de IPhone. Ik was eerst echter niet helemaal blij dat er Windows Mobile opzit, maar dit werkt iig beter dan verwacht. Echter komt er binnenkort ook een Android Rom voor uit.

Al met al raad ik hem echt aan, het scherm is echt super om mee te werken, als je het eenmaal gewend bent is het scherm van bijv een Hero te klein imo. Maar dat ligt er natuurlijk ook aan wat je ermee doet. Ik internet / kijk films ermee, en ik merk in mijn broekzak echt niet het verschil kwa grootte tov mijn oude N82.

Ik zou echter wel gewoon eens wat op internet zoeken, er zijn veel handige programma's voor te downloaden. Ik kan je als je wil via pm wel wat links doorsturen. Kortom als je hem koopt zou ik wel even de updates draaien want vaak heeft die zonder updates een paar rare probleempjes.
 
Die updates had ik indd met mn huidige foon ook. Heb nu nog een HTC Tytn 2.
Ik vond hem er echt vet uitzien dus ik denk dat ik die HD2 wel ga nemen. Gelijk weer tomtom erop knallen e.d. :)
 
Laats die HD2 bij de Mediamarkt ff in m'n handen gehad.. Tof ding, maar GROOT!!

Nog steeds happy met m'n Hero :)
 
Wat hebben die gekke Ipone's eigenlijk met bluetooth ? Vriend van me heeft er eentje en wilde hem gisteren een filmpje doorsturen, en die vertelde dat hij geen verbinding via bluetooth kan maken om bijvoorbeeld gegevens van een andere telefoon te ontvangen. Is dat zo ? Anders zou het wel echt een kut streek van Apple zijn :X

Mijn iphone doet ook helemaal niks met bluetooth, denk een carkit wel, maar dat weet ik niet.

Overigens kan je hem gewoon compleet jailbraken/hacken blabla dat je gewoon alles er mee kan. maar standaard niet.
 
Mijn iphone doet ook helemaal niks met bluetooth, denk een carkit wel, maar dat weet ik niet.

Overigens kan je hem gewoon compleet jailbraken/hacken blabla dat je gewoon alles er mee kan. maar standaard niet.

Carkit werkt via bluetooth. Meuk synchroniseren met je pc volgens mij ook. Van tel naar tel bestanden uitwisselen werkt niet via bluetooth. _volgens mij_ ook na een jailbreak nog niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top