This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
mannen vraagje, ben al die hightech telefoons een btje zat, lijkt wel een beetje "hoe meer functies hoe sneller ze kapot gaan". IMO.


Dus ben nu opzoek naar gewoon een simpele telefoon, gewoon met knopjes ipv touchscreen. Camera liever minstens 2 megapixel maar boeit eigenlijk ook niet echt.


Tips?
 
Heeft er iemand zelf zijn iphone 3G ge-jailbreaked?

Of iemand een goede/duidelijke how-to daarvoor?
 
iphoneclub.nl staat het uitgebreid en duidelijk beschreven. Zo ongeveer het eerste resultaat met google...
 
iphoneclub.nl staat het uitgebreid en duidelijk beschreven. Zo ongeveer het eerste resultaat met google...

iphoneclub heb ik al bekeken, maar het is me onduidelijk wat ik met die bootloader bestanden moet als ik een 3G heb.
 
Heb dus net een 6300 gekregen. Simkaart enzo erin gedaan, ff in de oplader etc.

Nu wil ik er dus mee bellen, komt er te staan: "buiten bereik netwerk". Daarna probeer ik handmatig een netwerk (vodafone) te kiezen, en dan zegt hij: "Geen toegang".

What to do what to do?
 
We gaan het zien, ik heb nu de N82 en die bevalt me meer dan prima (behalve de kleine knopjes, vandaar de keuze voor een N96)
 

Ik heb met me vodafone ook al de hele avond geen bereik. En een vriend van me ook bijna niet. Volgens mij is er een dikke storing.
 
iedereen heeft er last van, er is iets goed mis iedereen die belt krijgt de verkeerde aan de lijn terwijl het gewoon het goede nummer uit hun telefoonlijst is :s
 
Ik heb met me vodafone ook al de hele avond geen bereik. En een vriend van me ook bijna niet. Volgens mij is er een dikke storing.

iedereen heeft er last van, er is iets goed mis iedereen die belt krijgt de verkeerde aan de lijn terwijl het gewoon het goede nummer uit hun telefoonlijst is :s

hmm raar, als ik die simkaart uit de 6300 haal en gewoon in me LG Secret doe dan doet hij het gewoon weer perfect...


Hoop dat jullie gelijk hebben en hij het morgen gewoon doet
 
Status
Not open for further replies.