centraal mobiele telefoon topic #5

Er zal inmiddels wellicht een fix voor zijn. Gewoon een kwestie van wat forums afspeuren waarschijnlijk. Dit artikel toevallig eens tegengekomen dus weet verder niet wat er inmiddels mogelijk is. Maar het is in ieder geval mogelijk.
 
Fuckerdeshit, ik heb m'n Blackberry Bold sinds 2 dagen. Maar ik zit met een probleem, ik krijg internet niet aan het lopen. Hij maakt wel verbinding via wi-fi met de provider, de netwerknaam staat in beeld en hij maakt verbinding. Echter zodra ik de browser open en een url/website intyp. Blijft er: bezig met aanvragen in beeld staan en hij laadt de webpagina niet. Als ik gewoon via betaald internet met vodafone WAP verbinding probeer te maken doet hij hetzelfde. Ik krijg het idee dat er iets mis is met het toestel :?. Iemand enig idee hoe dit kan?
 
Ik zet die van mij pas aan op maandag, dan gaat het abbo in :p. Dus ik heb er nog niet echt veel ervaring mee. Harde reset al geprobeerd? Accu er +/- 10min. uit en dan weer terug.
 
ik wilde de diamond inruilen voor een omnia maar ook die verhalen zijn niet geweldig,al lees je op fora´s vaak alleen de slechte dingen.

Hier mensen die , deze twee toestellen kunnen vergelijken ?
 
ik moet een nieuw abonnement maar de diamond is niet simlockvrij dus ik dacht de overstap te maken naar de omnia omdat daar de batterij beter van is en het scherm groter.
 
Qua gebruiksgemak vind ik een diamond beter werken dan een Omnia, puur gezien dat HTC touchflo prettiger werkt dan hetgeen wat Samsung op de Omnia heeft.
Misschien is de Pixon van Samsung wat?
 
ik wil ook van mn htc af, maar lijkt weinig intresse in te zijn :p

Iemand van hier die een htc touch diamond zoekt? hoeft niet al te veel te kosten
 
ik heb touch flow uitgezet werk alleen maar prettiger met e-mail checken enzo :p
dat boeit me niet zo zeer.

maar dat pixon ding draait niet dacht ik niet op WM en ik moet er wel navigatie op kunnen zetten.
 
ik heb touch flow uitgezet werk alleen maar prettiger met e-mail checken enzo :p
dat boeit me niet zo zeer.

maar dat pixon ding draait niet dacht ik niet op WM en ik moet er wel navigatie op kunnen zetten.

TomTom 7 werkt op WM, staat vast wel op FTD
 
woordje niet teveel :p

ik draait nu ook tomtom en mcguider op de diamond.

pixon draait niet op wm dus (nog) geen navigatie beschikbaar
 
SE c902 koop dat ding nooit wat een pleuris ding.

Heb nu al me 2de in 1 maand. Die ik nu heb is al 2 keer terug gegaan en nog is dat ding verrot. Ding is zo traag als het maar kan. Ben je smsjes aan het schrijven verschijnt de tekst gewoon 10 sec erna pas elke keer.

Weer terug sturen heeft toch geen zin het ligt gewoon aan het typen telefoon dus maken heeft toch geen nu meer:(.
 
m'n huidige phone :
1644.jpg

bevalt goed !
 
SE c902 koop dat ding nooit wat een pleuris ding.

Heb nu al me 2de in 1 maand. Die ik nu heb is al 2 keer terug gegaan en nog is dat ding verrot. Ding is zo traag als het maar kan. Ben je smsjes aan het schrijven verschijnt de tekst gewoon 10 sec erna pas elke keer.

Weer terug sturen heeft toch geen zin het ligt gewoon aan het typen telefoon dus maken heeft toch geen nu meer:(.

Dan moet je hem wel terugsturen, maar om een andere telefoon vragen. Je bent niet tevreden, mag je hem gewoon omruilen.
 
Back
Top