centraal mobiele telefoon topic #5

ik heb nog nooit de nieuwe 8800's gehad (arte etc) maar de luna heeft gewoon het nieuwe nokia menu zeg maar, en 2 of 3,2 mp camera, en ziet er goed uit
 
Ik heb een LG Prada te koop. Hij heeft wel wat gebruiksschade, beetje lak hier en daar en afschermklepje voor oplader is eraf. Vandaar doe ik m ook weg voor €60 :p. Iemand interesse?
 
Toch maar besloten mn abbo 2 jaar te verlengen,

Twijfel tussen de Iphone, Nokia N96 en die nieuwe Sony. Iemand voor of nadelen? Of misschien nog betere suggesties?
 
WEet niet welke je van sony bedoeld

Maar iphone zou ik niet doen. Hoorde dat de 3g nog slechter is dan de 1/2g. Internet doet het vaak niet. Storing bij gebruik van carkit in de auto

N96: hoorde wel dat de n95 heel vaak vastloopt zonder aanleiding. Maar weet niet hoe dit zit met de n96:)
 
Heb nieuwe software op mn telefoon (was opgestuurd naar nokia) alleen zit er geen Nederlands meer in de telefoon. Toevallig een simpel iets voor om dat er op te fixxen ?

tis een Nokia 6500 classic
 
de experia x1. Volgens mij wel een prima ding

Ik heb hem, schitterend ding, werkt heerlijke. Je kan hem een beetje indelen naar je eigen wensen, je moet wel wat geduld hebben, hij is niet de snelste. Er zit gewoon IE en Opera op, dus internetten icm qwerty toetsenbord gaat prima. Touchscreen werkt ook lekker. GPS in goed 'zicht' heeft snel verbinding.(ik heb er TomTom software op gezet, dat is wel chill!) Camera werkt prima. Het scherm zelf is echt geil gewoon, zo scherp! Verder heb ik er, op de snelheid na, niet veel op aan te merken.

Maar het is maar net wat je ermee wilt doen..
 
Wellicht dat iemand mij kan helpen...

Hoe is de gebruiksvriendelijkheid van een nokia e66? Tis namelijk voor me pa die een leuk ding zoekt.. Hebben een waardebon voor 407E, had de 6500 classic ook in me hoofd, de opvolger van de 6300 die hij nu heeft!
 
M'n vriendin heeft de e66, is echt een ding waarmee je alles kan, dus ook alles kan je instellen. De gebruiksvriendelijkheid is daarom vergelijkbaar met die van de N series (N95 etc.) Het is trouwens wel een zakelijk toestel en daarom zitten er wat meer std opties op (vpn, mailservers etc.) Het ligt er helemaal aan hoe handig je pa is met zo'n toestel.
 
Iemand bekend met een N 82. Net 4 dagen in bezit en hij loopt helemaal vast. Geen echte rare dingen mee gedaan. Was filmpjes in een andere map aant zetten? Als ik dat kaartje eruit haal doet ie wel normaal :S
 
Weet iemand een provider die gunstige tarieven hanteert in het buitenland? Het liefst gewoon uit de belbundel zodat die eerder op is. Ik heb nu namelijk het afgelopen half jaar geen enkele minuut gebruikt uit mijn belbundel en al mijn telefoontjes en SMSjes betaal ik nu als extra. Ik zit al een tijd in het buitenland en zal hier nog een paar maanden blijven ook...

Mijn abonnement moet ik volgende maand opzeggen ivm 2 maanden opzeg termijn. Het liefst heb ik hierna een jaarabonnement zoals ik altijd al had. Een telefoon toestel interesseert mij geen hol, mijn old-school Nokia 6020 werkt nog prima.
 
Iemand bekend met een N 82. Net 4 dagen in bezit en hij loopt helemaal vast. Geen echte rare dingen mee gedaan. Was filmpjes in een andere map aant zetten? Als ik dat kaartje eruit haal doet ie wel normaal :S
Dit is normaal met de wat ingewikkelde toestellen, dit lopen gewoon redelijk vaak vast :) Even resetten etc. wil meestal wel helpen.
 
Werkt er iemand bij een tmobile winkel of in een telecomzaak? Die iets weet over de blackberry levering aan tmobile over 2 weken?

Wou graag weten welke type het wordt.
 
Back
Top