This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Heeft hier iemand ervaring met een iphone halen uit de US? Mijn vriendin wil het graag doen omdat haar mama naar daar op reis gaat, maar ik weet niet als het wel een goed idee is ivm de douane, en de werkelijke kosten die je eventueel zou kunnen besparen.

Ik heb voor mn werk een HTC Titan en een Nokia Lumia 800 getest. Ik ben n Android nerd :+. Mn moeder vond de Nokia geweldig (zegt misschien ook wel iets over de doelgroep, in ieder geval had de Nokia meneer op de kick off gezegd dat de Lumia meer iets is voor mensen die Android moeilijk vinden... android en moeilijk?). Ik ben er iig geen fan van. Vind de hele interface niet zo mooi.

Als je de telefoon uit de verpakking in je zak stopt ofzo zullen ze er niet snel moeilijk over doen, zit hij in de doos in je tas en ze zien het dan wel...

Ik heb bewust geen hoesje om mijn iPhone. Door bumpers / hardcases enz wordt de telefoon juist beschadigd. Zelfs met duurdere hoesjes heb ik het erg vaak meegemaakt. Daarom alleen een screenprotector aan voor en achterzijde

Had ik ook bij mijn 3G Allemaal krassen er op en dat was een hoesje van 50euro :+

Ik heb nu zo 1 voor me 4S ... (van 7euro haha)

Vind het niks... Telefoon is veel te dik en hij word er volgens mij ook een beetje warmer van..

Maar zonder doe ik nog niet want daar is die nog veel te mooi voor :W

Haha
Ik gebruik mijn telefoon nu al een maand of 4 en gebruik nooit een hoesje, alleen als ik ga werken doe ik hem in zo'n nepzonnebrillenzakje. En ik sjouw dan veel en lomp en met veeel stof.

Ik heb nog geen krasje :+

Status
Not open for further replies.