Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
500x_transparentiphone4case-300x200.jpg

VET:D..

Is dit ook met een 4s te doen?

hallo!
M'n htc legend is zooo focking traag.. is het mogelijk om hem sneller te maken?
Heb alle onzin apps eraf gegooit en alle mp3'tjes etc. Is het mogelijk om er evt oudere software op te doen, die sneller draait?

Moet je root acces hebben, en een custom recovery.. Dan kun je allerlei ROM's installeren.

Is een Android telefoon neem ik aan?

Moet je root acces hebben, en een custom recovery.. Dan kun je allerlei ROM's installeren.

Is een Android telefoon neem ik aan?
ja is android 2.2!
zal me er eens in verdiepen, nu ist echt waardeloos... Soms sta je een bericht te laden, en gaat het licht al uit op je beeldscherm ;o

Past prima. En tijdens het autorijden staat ie in een houder of ligt in de armsteun. Ik geef mn Galaxy S aan mn GF, en neem haar Galaxy Ace dan als ik mn Note niet mee kan of wil nemen.

Pennetje is ook ideaal, zo kun je echt snel swypen. Ding is btw niet normaal snel :~

Ik moet ook een nieuwe tel. Heb nu een HTC Desire. Voornaamste irritatiepunten zijn snelheid en te klein interne geheugen om apps op te zetten.

Nu was ik aan het kijken naar die nieuwe Motorola Razr, maar heb hem nog nergens in de winkel gezien en vind hem bovendien vrij aan de prijs. Voor mij hoeft zo'n enorm scherm ook niet zo nodig eigenlijk. Misschien toch maar wat cheapers en kleiners dan.

Vereisten:
- snel
- groot intern geheugen (voor apps)
- flitser

Iemand tips?

Status
Not open for further replies.
Back