Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Alleen het bereik is soms wat minder, maar dat is ook met Vodafone.

Denk dat je die twee wel kan vergelijken.

Vind persoonlijk het beste netwerk wat betreft bereik toch KPN/Hi, maar daar betaal je dan ook (meestal) voor.
 
Alleen het bereik is soms wat minder, maar dat is ook met Vodafone.

Denk dat je die twee wel kan vergelijken.

Vind persoonlijk het beste netwerk wat betreft bereik toch KPN/Hi, maar daar betaal je dan ook (meestal) voor.

Dat is knap. Telfort maakt van hetzelfde netwerk gebruik als een KPN klant, het KPN netwerk namelijk.
 
Telfort of Simyo gebruiken dus beide het KPN netwerk. Ik zit al 8 jaar bij HI en dus dat KPn netwerk en eigenlijks nooit geen gedonderd. Bij Q-day Groningen kon ik dan weer niet bellen/smsen. Dat was met pijn en moeite.

Misschien dat Simyo dan maar eens proberen. Als dat niets is kan ik er altijd weer snel vanaf en alsnog weer terug gaan naar HI
 
Hahaha :P. Komt goed. Maar wacht tot augustus denk ik voordat ik van telefoon wissel. Tenzij ik een mooie aanbieding tegen kom.
 
Ik het het idee dat m'n telefoon telkens wanneer ik hem uit gehad heb op 'dempen' gaat ipv op 'trillen' te blijven. Hoe kan dit?

Edit: S2, ICS.
 
Last edited:
Ik zit ook zo te kijken voor een nieuwe abonnement, maar wat is het knetter duur tegenwoordig zeg, de tering! Nu betaal ik 22.50 pm (2jarig abo) voor HTC Desire. Als ik nu de One X wil, betaal ik een zo'n beetje het dubbele en heb ik 2x minder bel/sms/mb pm. Wat een dure grap is dit...

Even gekeken wat ik kwijt ben met sim-only met internet en losse telefoon, schiet ook niet echt op... zucht
 
Last edited:
Ik heb me laten ompraten door jullie om toch maar een code erop te zetten maar nu zit ik met twee inlogschermen na elkaar. Eerst unlock en daarna nog eens de code:
Kan dit ook alleen met de code/vorm?
[ir]http://img803.imageshack.us/img803/8048/screenshotwle.png[/ir]
 
Ja het kan wel. Heb het ook per ongeluk keer gehad. En gewoon alleen op code gezet. Maar weet niet meer waar. Zou gewoon ff zoeken in je instellingen.
 
Een vraag van mijn kant met betrekking tot de oudere abonnementen. Toen ik mijn abonnement bij Vodafone afsloot was er nog niks met Datalimieten. Er was toen een Fair Use Folicy waarvan de regel was dat je 10x een gemiddelde gebruik mocht hebben (zover mij bekend was).

Nu maak ik gebruik van Spotify sinds deze maand en kreeg ik al vrij snel een smsje dat ik over mijn databundel heen was. Nu vond ik dat raar en heb ik een mailtje gestuurd of dit voor mij geldig is, omdat ik nog een oud abonnement heb. Hierover heb ik een mailtje gekregen met de volgende info:

"De fair use policy is vastgesteld op een gebruik van 1GB.
Na het bereiken van deze 1GB dient er € 10,- bijbetaalt te worden om nog eens 1GB extra te mogen gebruiken."

Ook heb ik nog een mail gestuurd over de vraag hoe het zit met Tethering bij een iPhone. Bij een Android toestel is het namelijk gratis, en bij een iPhone dien je ervoor te betalen, terwijl ik al €10,- voor de databundel betaal. Nu had ik pas geleden een training voor mijn werk waar een KPN medewerker aangaf dat providers wettelijk gezien helemaal geen extra kosten hiervoor een rekening mogen brengen. Aan de hand van deze informatie heb ik ook hier een mailtje naar Vodafone gestuurd.

Hierop kreeg ik volgend mailtje terug:

"Sinds 14 mei is het inderdaad toegestaan om tethering te gebruiken. Het klopt dat dit met de nieuwe regeling te maken heeft. Deze nieuwe regeling is aangenomen maar nog niet van kracht. Ook geldt deze regeling voor nieuwe abonnementen. Wij hebben dit ook voor oude abonnement open gezet met uitzondering van FUP abonnementen.

Jij maakt gebruik van een FUP abonnement. Daarom is het voor jou niet mogelijk. De enige optie waarbij dit voor jou wel mogelijk is. Is je abonnement verlengen met een nieuwe aanbieding. Ik kan hier helaas echt niks aan veranderen voor je."

Kan dat zomaar? Op deze manier wordt je zowat gedwongen om een nieuw abonnement te pakken. Heb het dan ook toen het afgelopen was door laten lopen omdat ik er vanuit ging dat ik nog onbeperkt internet had. Wat zou ik nog hiermee kunnen doen?
 
Heb jij je spotify wel op 'low quality' staan voor streaming? (gebruik zelf ook veel spotify en ga er nooit overheen)
 
Vraagje.

Als ik een foto in de Twitter app open en dan: menutoets - save kies. Waar wordt de afbeelding dan opgeslagen? Kan het nergens vinden. Galaxy S2.
 
Mijn telefoon heeft een appart mapje voor twitter aangemaakt. Hier slaat hij ook de foto's op die ik zelf via de twitter-app maak en upload.
 
Heb jij je spotify wel op 'low quality' staan voor streaming? (gebruik zelf ook veel spotify en ga er nooit overheen)

Nee. Bewust op Extreme. Heb goede headphones dus dan wil ik ook de beste kwaliteit, aangezien ik dacht dat ik onbeperkt internet had.
 
Ehh, je hebt gewoon onbeperkt (FUP) internet, je mag alleen niet tetteren volgens jouw AV. Wat is er precies niet duidelijk?
 
Ehh, je hebt gewoon onbeperkt (FUP) internet, je mag alleen niet tetteren volgens jouw AV. Wat is er precies niet duidelijk?

Omdat ik dus schijnbaar geen onbeperkt meer heb. Volgens Vodafone heb ik een FUP abonnement met een Fair Use Policy limiet van 1 GB. Maar je mag het 10x het gemiddelde verbruik hebben, dus in feite max 10 GB. Nu heb ik hierover een mailtje gestuurd en krijg ik volgend bericht terug:

"U geeft aan dat u 10GB zou mogen gebruiken.
De Fair Use Policy is op basis van een gemiddeld verbruik van 100MB gezet op 1GB."

Nu mag ik dus nog maar max 1 GB verbruiken, terwijl het voorheen onbeperkt was, maar kan ik hier iets tegen doen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top