This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Vandaag de S3 even beken in de winkel. Kon bij een abbo van 50 euro in de maand van vodafone (500 mb internet en 200 min, onbeperkt sms en gratis bellen naar vodafone klanten) de S3 gratis krijgen. Eerste 6 maanden was het gratis.

Twijfel nog sterk, want wou eigenlijk maximaal 35 euro in de maand betalen. Wil dan nog best wel wat betalen voor de telefoon, maar kan tot nu toe nog niet echt iets vinden naar mijn zin.

Ga denk ik wel na 8 jaar weg bij Hi, aangezien dat toestel lease me niet bevalt en ze ook nog vrij prijzig zijn met Sim-only.
 
Dat scheelt 2,50 met je budget gemiddeld..
Die abonnementen zijn wel schandalig duur geworden zeg, ik betaal gemiddeld 21,75 voor 1gb en 200min bij vodafone
 
Dat klopt. Maar na de 6 maanden alle maanden 50 euro te betalen vind ik vrij veel. Dat is het gene wat me nog wat tegenhoud.

En dat waren nog eens prijzen wat je daar zegt. Maar ja, dat zal wel niet meer veranderen. Is nu echt gigantisch duur geworden.
 
Ik mag ook weer verlengen. Telfort Simonly kost bijna evenveel als ik nu betaal en ik krijg er minder voor (1GB ipv onbeperkt internet). Dat toestellease is helemaal belachelijk. 8P


Ik heb door een foutje tot december 2094 50% korting op mn databundel, hierdoor is het voor mij nu voordeliger om niet te verlengen maar de oude sim only zonder korting aan te houden
 
Ik heb door een foutje tot december 2094 50% korting op mn databundel, hierdoor is het voor mij nu voordeliger om niet te verlengen maar de oude sim only zonder korting aan te houden

Nico +ralf+

Dus je betaalt nu 5e? Dat is een mooie deal. Ik zou er alleen maar op achteruit gaan als ik verleng. Hou hem mooi een paar maanden aan en wacht even op wat de providermarkt gaat doen. Doe alleen even de SMS bundel weg denk ik. Bizarre 'aanbiedingen' tegenwoordig.
 

Als dat een 2-jarig abbo is en je krijgt de eerste 6 maanden gratis, dan betaal je dus uiteindelijk 37,50 p/maand
 
Dat snap ik, dat heb ik uitgerekend. Maar om na die 6 maanden elke maand 50 euro neer te moeten lappen vind ik te veel geld.

Kwam wel mooie abbo's tegen bij Hollandse nieuwe. Maar daar lees/hoor je dan alleen maar weer een hele boel slechte ervaringen over.

Edit: Zo heb je trouwens ook nog Simyo, dat je maandelijks op kan zeggen en op het KPN netwerk zit. Maar ben bang dat die goedkopere providers altijd zwaar gaan tegenvallen....
 
Last edited:
Wat zijn abbonementen belachelijk duur geworden hee..

Vorig jaar kon ik mijn S1 verkopen voor het geld wat ik voor de S2 moest bijbetalen voor een nieuw abbonement. En dan had ik een abbonement van 37,50 de maand. Daar heb ik 175 belminuten en 350 smsjes voor en internet 1000mb en 6mbps downloadsnelheid.

Tegenwoordig betaal ik al 50 euro in de maand voor hetzelfde abboment en moet ik 150 euro extra bijleggen voor een S3 als ik mijn S2 nu weer verkoop.

Ik wist niet dat het zo omhoog gekropen was qua prijs.

Sim only is ook helemaal niet goedkoop meer. Voor 17 euro per maand krijg je 300 belminuten en smsen (waar ik toch helemaal niks mee doe.. en 1000mb datalimiet met een download snelheid van maar liefst 2 mbps, waar je nog geen plaatje van een frikandel mee kan downloaden dus..

Wil je dan toch snel internet op je sim only abbo, zit je gelijk aan een dikke whopper van 14,4 mbps vast en betaal je ook gelijk even 31 euro..

Waar gaat het heen met die achterlijke prijzen.

Leasen is helemaal dikke poep trouwens, veel te duur.
 
Dat is helemaal niet waar. Ik kom met leasen van een S3 uit op de eerste 2 maanden 24,50 euro en daarna voor 10 maanden 57 euro per maand. Dat is dus ongeveer 20 euro per maand meer als ik met mijn S2 vorig jaar kwijt was.

Je betaald namelijk 24,50 standaard aan leasen in de maand. De bijkomende kosten zijn nog het internet en de belminuten en smsen, die ik even hetzelfde heb gepakt als mijn huidige abbonement.
 
Echt extreem duur geworden.

Eerder had ik altijd Hi20 met een toptoestel en daar kon ik goed mee uit de voeten, tegenwoordig betaal ik al €34,50 en moest ik nog eens €120,- bijbetalen voor het toestel. (vorig jaar maart afgesloten)
 

5e idd, flat free met fup... moet alleen bedenken of ik niet beter alles over gooi naar mn zakelijke toestel en abbo
 
Mijn sensatie is kaduuk, touchscreen werkt niet meer.
Mss als gevolg van android 4.0 update, morgen iig even naar de winkel
 
Gisteren in kennelijke staat mijn Note kwijt geraakt, iemand heeft hem gevonden en gebeld :W in de tussentijd wel al een Galaxy Nexus gekocht aangezien ik het somber inzag en geen dag zonder smartphone kan ivm werk...Kan ik daar hier iemand blij mee maken? Is in zeer goede staat, compleet, en mag voor 300 euro weg. 5 maanden oud.
 

Dat iemand tegenwoordig nog een telefoon terug geeft! jij hebt geluk gehad
 
Status
Not open for further replies.