Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
ja idd het is om te huilen die batterij maar goed iedere nacht aan de oplader is niet erg

Tis gewoon kut man. Ik luister wel eens een muziekje tijdens het sporten, uurtje, dan kan ik hem 's avonds aan de lader leggen als ik nog weg wil die avond.. Ik vind het enorm slecht, telefoons kunnen tegenwoordig alles, behalve meer dan een dag aan blijven :')

Tis gewoon kut man. Ik luister wel eens een muziekje tijdens het sporten, uurtje, dan kan ik hem 's avonds aan de lader leggen als ik nog weg wil die avond.. Ik vind het enorm slecht, telefoons kunnen tegenwoordig alles, behalve meer dan een dag aan blijven :')

De technologie van batterijen loopt gewoon achter op die van de telefoons en ontwikkeld zich niet zo snel

Sensation van m'n baas is al 2 keer terug gegaan omdat ie telkens uitvalt, komt dat vaker voor?

Dit en stof onder het scherm zijn de voornaamste redenen waarom ik geen Sensation heb gepakt :)
Op tweakers staat het best vaak vermeld dat de Sensation uit valt. Komt mede door de batterij die blijkbaar niet goed contact maakt of een probleem bij de simkaart.
Echter snap ik niet wat de simkaart daarmee te maken heeft :S

Paar posts geleden heb ik een link gepost van een Anker batterij voor de Sensation (geloof 30% meer cap.)

Heb nu dus de Galaxy Nexus en damn wat is dat ding prachtig!
Groot scherm dat wel maar is even wennen... GEEN plastic achtige/lichte shizzel meuk e.d
Gewoon 140gram wegende uberphone :~

Qua snelheid merk ik niet echt veel ten opzichte van de "oude desire" op het spelen van spellen na dan. Dan merk je pas echt het dual core gebruik.
Op het moment van type ben ik de And.Rev HD ROM aan het uitproberen, kijken of ik er wat van merk :)

duracell-rechargeable-instant-usb-charger-493x493.jpg
:+

Bb batterij houd het nog geen 3uur vol... Tering ding, Loop met zo'n duracell ding (ideaal) en standaard een oplader opzak... Pleuris zooi.

En ja ik ben te lui om een nieuwe, beter accu te bestellen

Apple heeft patentaanvragen gedaan voorwaterstofaccu's.
Dat zou betekenen dat je batterij dagen tot zelfs weken mee zou kunnen gaan.

Zag net ook dat iOS5 te jb-en is. iP3, 4 en 4s voor 5.0 en 5.0.1.

Ik mis mijn oude Nokia (heb pas 2 maanden een smartphone :+) toch nog vaak.. 5 dagen met een volle accu (L), tis vooral whatsapp en muziek luisteren (spotify) wat de voordelen van een smartphone zijn, verder vind ik er weinig boeiends aan

toch wel grappig om te zien dat reclame maken toch wel werkt... dingen verkoop ik al jaren voor allerlei toepassingen.. en iedereen komt nu opeens voor die duracell 8P

Status
Not open for further replies.
Back