Ben al sinds augustus bezig met mijn E72, service van Nokia 'Care' is ver te zoeken in deze. 3e x terug gekregen maar nog steeds niet goed. Nu de toezegging gekregen om een vervangend toestel te ontvangen, zeggen ze dat het de C7 wordt.
Ik heb een C3 kunnen regelen als leentoestel maar die heb ik uit pure ellende terug gebracht. Plastic rommel en zo traag als dikke stront door een trechter. Reviews van de C7 beloven weinig beter.
Nu kom ik via de site van Nokia op een E7, dit lijkt mij een veel mooiere oplossing. Het blijft tenminste een E serie (waarvan de afwerking simpelweg vele malen beter is) en ik zit niet vast aan volledig touchscreen maar een van de betere qwerty toetsenborden op de markt.
Nu heb ik die C7 al afgewezen en gaan ze kijken wat ze kunnen betekenen. Opmerkelijk detail is dat volgens de eigen site van Nokia, enkel de E6 en de E7 worden aangemerkt als vergelijkbaar toestel. Dus mochten ze mijn verzoek afwijzen, ga ik ze vriendelijk verzoeken mee te kijken op de website.
Fingers crossed!
PS; Of ik het vervolgens ga gebruiken is een tweede, wellicht verkoop ik het direct.