This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Net ff Mintberry op de i9000 gezet. Alles ging natuurlijk verkeerd. Corrupte bootloader, efs naar de kak, radio firmware corrupt, maar uiteindelijk is alles toch goedgekomen. Draait allemaal erg mooi.

Ik ben een enorme gladiool op telefoongebied en heb de volgende vraag:

Zojuist heb ik een Samsung Galaxy S plus aangeschaft (los toestel). Nu heb ik op mijn huidige telefoon een simonly abbo van Vodafone. Daar zit sms bloX op en geen internet. Nu wil ik geen sms bloX meer, maar wel onbeperkt internet. Kan dit zomaar en wat kost onbeperkt internet van Vodafone?

Van de vodafone website wordt ik niet veel wijzer. Morgen ga ik langs de winkel maar wilde het eerst hier even vragen

Zou ff langsgaan in een winkel.. ligt ook aan welk simonlyabo je hebt, ik kon er volgens mij geen blox bij doen..

Morgen stap ik btw over naar Telfort en eindelijk mobiel internet... binnenkort mss ook voor niks upgraden van een 3G naar een 3GS (nog steeds oud maar er zit een stijgende lijn in)

Bespaar je het geld en ROOT je telefoon eens
Custom rom erop draaien en je telefoon draait als een speer + app2sd!
Kan je Oxygen aanraden www.oxygen.im
Link tweakers http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1461614

Tnx voor de tip! Van de week eens voor gaan zitten en geroot. Nog geen custom ROM erop, maar man man man wat een verschil zeg. Alleen al dat niet constant het geheugen vol zit. Heb nu al niet echt klachten meer.
Misschien binnenkort nog maar eens een custom ROM dan.

ik moet in feb. ook verlengen maar schrik me dood van de prijzen! Zelfs sim only kost al 17 euro als je btje wil bellen/ internetten ;o

Ben al sinds augustus bezig met mijn E72, service van Nokia 'Care' is ver te zoeken in deze. 3e x terug gekregen maar nog steeds niet goed. Nu de toezegging gekregen om een vervangend toestel te ontvangen, zeggen ze dat het de C7 wordt.

Ik heb een C3 kunnen regelen als leentoestel maar die heb ik uit pure ellende terug gebracht. Plastic rommel en zo traag als dikke stront door een trechter. Reviews van de C7 beloven weinig beter.

Nu kom ik via de site van Nokia op een E7, dit lijkt mij een veel mooiere oplossing. Het blijft tenminste een E serie (waarvan de afwerking simpelweg vele malen beter is) en ik zit niet vast aan volledig touchscreen maar een van de betere qwerty toetsenborden op de markt.

Nu heb ik die C7 al afgewezen en gaan ze kijken wat ze kunnen betekenen. Opmerkelijk detail is dat volgens de eigen site van Nokia, enkel de E6 en de E7 worden aangemerkt als vergelijkbaar toestel. Dus mochten ze mijn verzoek afwijzen, ga ik ze vriendelijk verzoeken mee te kijken op de website.

Fingers crossed!

PS; Of ik het vervolgens ga gebruiken is een tweede, wellicht verkoop ik het direct.

Dan zal het wel de e6 worden lijkt me? Gauw verkopen die Symbian rommel en een Android toestel halen!

Lijkt mij ook logischer, allicht beter dan de C7 maar ik kan het in ieder geval proberen met die E7.

Wie niet waagt....

Ik krijg vanaf januari BB van het werk, dus misschien stap ik wel helemaal af van dat gebeuren en haal ik privé een simpel toestel zonder al teveel poespas.

Wel jammer van die E72, was echt een lekker toestel. :/

Heb op t moment ook een E72, omdat m'n broertje graag een Android toestel wil proberen.

Moet zeggen dat ie erg goed bevalt!

Meer mensen last van onbereikbaarheid van Hi? Ik heb nu al een paar dagen geen bereik, maar wel internet.

Status
Not open for further replies.