Jerry Jonker bw evo2 @ 21.4 pk 29 April 2009 #161 Lintiej said: staat niet in regelement idd omdat het ook niet nodig is friesche sprints zijn allemaal wat soepeler met de regels 8P Click to expand... valt ook wel mee ze keuren je af omdat je geen verende voorvork hebt of nauwelijk en je achter veer vervangen hebt door een staaf.... terwijl dat niet in het regelement staat dat je die NIET mag vervangen. btw staat nog niks voor 2009 op internet en het is al 4 dagen later na sluiting van de inschrijving
Lintiej said: staat niet in regelement idd omdat het ook niet nodig is friesche sprints zijn allemaal wat soepeler met de regels 8P Click to expand... valt ook wel mee ze keuren je af omdat je geen verende voorvork hebt of nauwelijk en je achter veer vervangen hebt door een staaf.... terwijl dat niet in het regelement staat dat je die NIET mag vervangen. btw staat nog niks voor 2009 op internet en het is al 4 dagen later na sluiting van de inschrijving
Jerry Jonker bw evo2 @ 21.4 pk 1 May 2009 #163 Orangerox said: Mag je geen achterstaaf dan? Click to expand... vorig jaar was er 1 in de stnd scooter klasse die daar voor werd afgekeurd ja
Orangerox said: Mag je geen achterstaaf dan? Click to expand... vorig jaar was er 1 in de stnd scooter klasse die daar voor werd afgekeurd ja
Thomans Sonicmans 5 May 2009 #167 Faboi, is dat t zelfde als een mooiboi? Ook maar effe snel geld overgemaakt. :X
patje187 Well-Known Member 7 May 2009 #169 ....raar!...inschrijving was niet doorgekomen... kan ik niet 2 plekjes overkopen van iemand???? ik heb gebeld en gemaild...maar helaas ik kan er niet op gezet worden. dus iemand toevallig geen zin ofzo,of andere redenen.. let me know. dank u
....raar!...inschrijving was niet doorgekomen... kan ik niet 2 plekjes overkopen van iemand???? ik heb gebeld en gemaild...maar helaas ik kan er niet op gezet worden. dus iemand toevallig geen zin ofzo,of andere redenen.. let me know. dank u
Jurjen325 Koning 7 May 2009 #170 Whup nummer 133 7T dr nog eens op schroeven en ik vind alles mooi en wel Laat de bbq's maar branden8)
Whup nummer 133 7T dr nog eens op schroeven en ik vind alles mooi en wel Laat de bbq's maar branden8)
F.V.H. SBO #159 9 May 2009 #174 Jerry Jonker bw said: ik aanwezig in de xtreme #137 Click to expand... jerry, moet je dat lelijke wijf nou aan iedereen laten zien?:+ trekt ze voor jubbega nog wel ff vatsoenlijke kleren aan, niet die van jou?
Jerry Jonker bw said: ik aanwezig in de xtreme #137 Click to expand... jerry, moet je dat lelijke wijf nou aan iedereen laten zien?:+ trekt ze voor jubbega nog wel ff vatsoenlijke kleren aan, niet die van jou?
Dennis M SBO 199# 10 May 2009 #176 [ir]http://dennis-design.nl/tijdelijk/002.jpg[/ir] Mijn hok voor jubbega!
Thomans Sonicmans 10 May 2009 #179 Ziet er verder wel goed uit trouwens, alleen waarom niet wat lichters gepakt? Of komen er nog kappen op? Ben de sonic stiekem ook een beetje aan het verbouwen. *D
Ziet er verder wel goed uit trouwens, alleen waarom niet wat lichters gepakt? Of komen er nog kappen op? Ben de sonic stiekem ook een beetje aan het verbouwen. *D