This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 2009

wij zijn er ook bijna klaar voor.... nog 2 boutjes voor de voorrem en klaar

er hoeft niets geborgd te worden tog ?

nee je hoeft niet te borgen!

Ik heb de scooter nog niet eens gestart, hoop dat dit morgen kan en dan kijken hoe die loopt. hopen dat die beetje aardig loopt anders word het geen jubbega voor mij!

De weersvoorspelling voor donderdag ziet er erg slecht uit. Ik ben er bang voor dat de kans erg groot is dat het niet door zal gaan..

hier nog cill ontsteking + nog een tig aantal dingen wantja er laat weer eens iemand op zich wachten:s

zoals altijd

Wat is ook al weer het adres? Kan het zo snel even niet zien op de site.

Elk jaar vergeet jij dat weer he+pippi+

P.W. Janssenweg in Jubbega (3e sluis)

Mijn hokken staan ook (bijna allemaal) weer klaar.
Rally loopt erg lekker, boekt dikke autowheelies+ralf+
Puchje loopt ook goed.
Sym is weer een probleem mee, maar dat hoop ik morgen te fixen. Als het probleem eruit is dan gaat ie iig ook erg hard.
Viertakkert is nog (steeds) niet af.

En weeronline.nl geeft op donderdag gewoon prima weer op in Heerenveen, dus zal Jubbega ook niet zo slecht zijn toch? En anders de hele dag maar bier drinkenO-)*D (Al doe ik dat sowieso wel).

Dus tot donderdag

Vandaag blok bij Xsh gebracht en kan hem morgenavond weer ophalen en dan is kijken hoe die t doet op jubbega..

Vandaag weer veel uurtjes zitten sleutelen. Kappen gemonteerd en dan kom je er achter dat je radiator niet goed past kabels klem zitten ect ect. Nog hoop werk morgen dus.

ga over een paar uur weer beginnen met sleutelen.
nog te doen :
* vertanding er weer erin zetten (lekte olie)
*blok ophanging veranderen
* en schakelaars van de tempteller & waterpomp
*spatbord en achterkap monteren

en dan donderdag gaan knallen

Mijn hok voor jubbega morgen nog paar kleine dingen doen. Pff met monteren gingen kappen er niet goed op en stukje van de verse lak afgestoten op randjes wel zonde.