This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 2008 1 Mei (Hemelvaart)

Bah, als iemand vorige jaar heeft gereden en dit jaar niet meer? Als je toevallig inschrijfformulier hebt en je doet nix mee, pm ff me ik wil 100% licentie hebben.

Bah, als iemand vorige jaar heeft gereden en dit jaar niet meer? Als je toevallig inschrijfformulier hebt en je doet nix mee, pm ff me ik wil 100% licentie hebben.

Als je gewoon nu belt en hem aanvraagt sta je boven aan in de lijst kevin. en dan krijg wss wel een plekje.

Ik heb hem zo ook gekregen vorig jaar. als je er maar optijd bij bent.

Mijne gaat morgen al weer op de bus... :W

Formulier ook al binnen, ff invullen en hij kan weer op de post.
Brommer loopt ook al dus ben er alweer helemaal klaar voor

Ik heb nog wel een inschrijvingsformulier over voor de liefhebber. Als je interesse hebt dan stuur me een pm.

ik had ook gelezen anders vraag ik het hier niet

De reguliere inschrijving is van 18 februari tot 17 maart.

Nieuw deelnemers krijgen de gelegenheid om van 17 maart

tot 31 maart in te schrijven.

---->Inschrijfformulieren nu verkrijgbaar bij het secretariaat<-----

en dat is bij dat onderstaande telefoon nummer?

Jep gewoon ff Sjoerd bellen. die legt het je wel even haarfijn uit
Maar dat had je zelf ook wel kunnen proberen denk?

Mijn formulier is iig al weer op de bus. na de 24ste gaat de opbouw van het frame weer beginnen (Hoop ik)

Ik heb Sjoerd gebeld.
Ik krijg in deze week een inschrijf formulier en die mag pas na 17 maart opgestuurd worden. Omdat ik de extreemklasse ga rijden en ze wachten eerst met oude deelnemers of die nog mee doen. Als je voor die tijd inlever zal die toch op zij gelegd tot 17 maart. En je kan niet mee sjoemelen omdat soort krabbel erop komt. Dit geld ook voor std klasse.

in het regelement staat dat je perse banden met profiel moet hebben?

ik heb voor en achter slicks

is daar nu ook al wat aan veranderd omdat ik hier en daar wat er over gelezen had dat je anders helemaal niet mag rijden

in het regelement staat dat je perse banden met profiel moet hebben?

ik heb voor en achter slicks

is daar nu ook al wat aan veranderd omdat ik hier en daar wat er over gelezen had dat je anders helemaal niet mag rijden

Slicks mag niet, je zult andere banden moeten halen. Helaas is geen SBO.