MiKeY Live fast...die hard... 29 April 2008 #261 John said: do Zonneschijn (%) 40 Neerslagkans (%)60 Neerslaghoeveelheid (mm) 2-5 Minimumtemperatuur (°C) 5/8 middagtemperatuur (°C)13/16 Ik zie het niet somber in iig Click to expand... was t vorig jaar ook niet zoiets? toen had smorgens geregend en was t smiddags vet mooi weer...
John said: do Zonneschijn (%) 40 Neerslagkans (%)60 Neerslaghoeveelheid (mm) 2-5 Minimumtemperatuur (°C) 5/8 middagtemperatuur (°C)13/16 Ik zie het niet somber in iig Click to expand... was t vorig jaar ook niet zoiets? toen had smorgens geregend en was t smiddags vet mooi weer...
race_typhoon Well-Known Member 30 April 2008 #263 Tijdens de SBO race afgelopen weekend was dit ook de verwachting.. Nou...: Geen druppel gezien hoor! Niet zo pessimistisch mensen!
Tijdens de SBO race afgelopen weekend was dit ook de verwachting.. Nou...: Geen druppel gezien hoor! Niet zo pessimistisch mensen!
Ruurdalgra Well-Known Member 30 April 2008 #264 Weet iemand hoelaat de keuring begint? kan het niet egt ergens vinden dankuh
John New guy in town... 30 April 2008 #266 Tot 11 uur iig. Ik zorg dat ik er voor 10 uur ben Vandaag zou het ook regenen en regenen. Nou heb nog bar weinig gezien (houwe zo. Ga zo lekker de stad in pilsen!!!!)
Tot 11 uur iig. Ik zorg dat ik er voor 10 uur ben Vandaag zou het ook regenen en regenen. Nou heb nog bar weinig gezien (houwe zo. Ga zo lekker de stad in pilsen!!!!)
DennisG 2f4r 30 April 2008 #267 ook helemaal klaar, alles ingepakt en veel zin. nog even lekker een biertje pakken, zie jullie morgen.
ook helemaal klaar, alles ingepakt en veel zin. nog even lekker een biertje pakken, zie jullie morgen.
-arthur- Suzuki TL1000R 1 May 2008 #273 aalles draait nog een beetje hahaha ZO lorenzo ophalen en dan richting jubbega.... alleen terplaatsen nog een killswith ertussen zetten ergens
aalles draait nog een beetje hahaha ZO lorenzo ophalen en dan richting jubbega.... alleen terplaatsen nog een killswith ertussen zetten ergens
kleffie Well-Known Member 1 May 2008 #275 net ook wakker over half uurtje gaan rijden en dan rond 9 a half 10 in jubbega
Martin Kossen 6.72 70B 1 May 2008 #276 wakker en lekker naar de klote, straks aanwezig met de axis :#
John New guy in town... 1 May 2008 #277 Pffff Wat een nacht weer. Helemaal naar de klote! Maar ga over een half uurtje rijden! Hoop rond 10 uur in Jubbega te zijn!
Pffff Wat een nacht weer. Helemaal naar de klote! Maar ga over een half uurtje rijden! Hoop rond 10 uur in Jubbega te zijn!
Titus Mooiboii 1 May 2008 #278 Ook net wakker, straks verzamelen en die kant op.. zijn er half 10 ofzo