This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 17mei

Was mooie dag. Ben samen met JasperT er heen gegaan en nog aantal mensen. Was erg gezellig. Vond het alleen jammer dat ik niet goed kon filmpen. Mocht niet bij de start staan helaas en was maar 1 kan waar het publiek mocht staan waardoor het erg druk was en je bijna niks kon filmen. Maar toch is het nog gelukt

Toen heb ik mijn eigen beun scooter eens gefixt waarna wij naar de aftermeeting zijn gereden. Eenmaal mijn maat thuis afgebracht rijd ik zelf naar huis en 5 km voor mijn huis warm loper :S.

Maar jah de dag was wel mooi, en erg mooi weer er bij

Edit: en wat gebruikte een slappe smoes tegen een maat van mij over het tijd systeem. Hij knalde als een malle weg, trok zijn tegenstander en vierkant uit, maar was bij hem geen tijd gemeten. Er stond op dat hij de verliezer was. Deugde dus voor geen meter.

Eerst zeiden ze dat het door zijn kappen kwam en later door zijn alu velgen :S 8P

top dagje !! gewoon goede organisatie en alles gewoon top !!

startsysteem/tijdswaarneming: loopt prima, briefjes achteraf waren ook erg vet !
tsja.... de tijden die gereden werden kan je denk niet geheel sirieus nemen, maar de winaars wel !! de snelte heeft uiteindelijk gewonnen

mijn tijd was 7.35 met een reactie van 0.888 dus ergens klopt er iets niet :W

Het was echt erg gezellig. Nu dronken en moe...
Eerst de stad in en morgen verhaal.. :+

Aantal sfeerimpressies:

(beeeeetje jammer van de resize..)

De rest van mijn fotos zullen morgen of zaterdag te vinden zijn op www.hangendlauw.nl

en alweer een zuiger kapot ,, damn

gefeliciteert mart en mike ,, dingen liepen echt als een kanon , helaas had ik ook 1 beker meoten hebben

Gr sander

Leuke dag beleeft vandaag ..
Mijn 2 tijden zaten eind en begin de 8 sec ..
Bij de eerste heat standaard scooters was het halverwege opeens lang wachten todat er door gestart kon worden ..
Verder geen negatieve dingen beleeft ..
Mooizo ..

519 Foto's van mijn kant

En voor de mensen die het interreseert:

MIJN 2FAST LEEFT NOG :W :W Echt super blij

Was een leuk dagje.
BBQ'tje erbij en een biertje en er met Plant, Pikeheat, DRD Rieju en BojT een gezellige dag van gemaakt.

Oja ook nog de 1ste heat tegen de ABT sprinter in de extreem klasse.
Op het einde verloren, maargoed dat ding heeft heel wat pk's ergens laten liggen.

Dikke vieze hel! had gewoon 1ste kunnen worden met mijn scooter + 70cc tegen al de 2fast sprintertjes, maar helaas had de scooter na een 6.8 geknalt te hebben er minder zin in

verder wel weer lekker vermaakt

zeer leuke meeting prima vermaakt

Heb zelf met me ark 7.7 gereden voor de eerste x met een gare zuiger

En titus idd jammer voor jouw en sander

Ben zelf 9de geworden volgens mij in std. scooterklasse

Met een gehele std. arkje

En vond in het begin wel lekker vlot doorlopen maar op het eind in de finale ging het zo langzaam

En in het begin zaten ze te zeiken dat we de karren naast de auto hadden staan debiele lui

MVG, kees

Last edited:
Ik vond het een leuke dag en er werd best snel gereden. Wel viel het wachten me erg tegen, ben om 19.15 weggegaan. Misschien dat iemand er een verklaring voor heeft dat alles zo lang duurde?